1. prosince 2016

čtvrtek, prosince 01, 2016
16 komentářů štítky
Knižní shrnutí jsem si čmajzla u Knižního světa.

Listopad je u konce a já jsem tu s dalším Knižním shrnutím, kde pěkně shrnu, jaké knihy jsem to vlastně v posledním měsíci přečetla a jak si u mě jednotlivé knihy stály. Je to fakt vtipné, myslela jsem si, že toho teď každý měsíc přečtu míň než ten měsíc předchozí, ale jak se mi blíží zápočtový týden, čtu jako blázen. Holt prokrastinace je mrcha...

Počet přečtených knih: 9

Celkový počet přečtených stránek: 2488

Nejčtenější nakladatelství: Egmont


Autor měsíce: Odmítám odpovědět. Opravdu odmítám, nemůžu si vybrat! V listopadu jsem totiž četla knihy hned od několika svých velmi oblíbených spisovatelů, takže se o tuto kategorii budou dělit tři - Rick Riordan, Richelle Mead a John Flanagan.

Kniha měsíce: Áááá, já nevím! Listopad pro mě byl velmi šťastný měsíc, nečetla jsem žádnou knihu, která by se mi nelíbila, byla jsem spokojená se všemi. Ale tak napíšu Nositelé dubového listu od Johna Flanagana. I když Běsnění bylo taky perfektní... Sakra, já nevím! :D


Nejhorší kniha měsíce: Drakie - Bez dechu, což pro vás určitě nebude překvapením. Tahle série mě prostě moc nebavila... Tenhle díl se mi sice na rozdíl od předešlých tří už líbil, ale ve srovnání s ostatními knihami, co jsem v listopadu četla, byl stejně nejslabší.
 
Mužská postava měsíce: Opět jsem naprosto bezradná. Miluju Willa i Halta z Hraničářova učně, miluju Morfea z Běsnění, ale protože bych si mezi těmito třemi prostě nevybrala, nakonec řeknu Apollóna z Utajeného orákula. Protože to je tak velký arogantní a sebestředný pitomec, až si ho prostě musíte zamilovat. :D

Ženská postava měsíce: Adelaide z Třpytného dvora. Richelle zkrátka umí psát hlavní hrdinky. Pokaždé si její postavy zamiluju, takže ani tato hraběnka na útěku nebyla výjimkou.


Záporák měsíce: Hmmm, tak třeba Warren Doyle z Třpytného dvora. Šmejd jeden!

 
Pár měsíce: Určitě Alyssa & Morfeus z Běsnění, ty jsem milovala vždycky a jejich konec v této bonusové knize mě neskutečně dojal. Ale Adelaide & Cedric z Třpytného dvora byli taky úžasní.

 
Překvapení měsíce: Otolína a žlutá kočka, byla to vážně krásná a milá pohádka pro děti, kterou jsem slupla na posezení. :)

Zklamání měsíce: Jak už jsem psala na začátku, líbily se mi všechny knihy, co jsem v listopadu četla, takže tuto kategorii tentokrát pojmu trošku jinak. Napíšu, že mě zklamala Ledová země, ale to jen z toho důvodu, že jsem na konci knihy zůstala nešťastná, že se Will s Haltem stále nenašli. Celou knihu jsem na to čekala a ono prd. Ale jinak jsem z toho dílu byla naprosto nadšená a hodnotila ho pěti hvězdičkami.


Nejhezčí obálka měsíce: Bez přemýšlení - Běsnění. Tato série má prostě ty nejkrásnější obálky, co jsem kdy viděla. Ale třeba Hořící most se mi taky moc líbí!


Nejhorší obálka měsíce: Jsem překvapená, ale bohužel musím říct Drakie: Bez dechu. Mně se obálky k původní trilogii líbí, ale zrovna obleček k této bonusové novele mi moc nesedí. Ta holka se mi tam ani trochu nelíbí.


Nejsympatičtější postava měsíce: Halt, Halt, Halt! Tuto kategorii zkrátka nemohl vyhrát nikdo jiný než tento prošedivělý hraničářský bručoun. Já ho chci domů, prosím!

Nejotravnější postava měsíce: Apollón z Utajeného orákula. Asi se divíte, že jsem mu dala titul mužské postavy měsíce a zároveň i té nejotravnější, ale ono to opravdu sedí. Apollón je strašně otravný, zaškrtila bych ho jen po pár minutách strávených v jeho přítomnosti, ale zároveň ho prostě musím milovat, protože on je otravný tím milým a vtipným způsobem. Nechápete? Prostě si tu knihu přečtěte a pochopíte. :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. devet je moc krasne cislo, i kdyz to mas spise tenci knihy :-D kdyz to totiz vezmu podle stranek, ja precetla pouhe tri knihy, ale ty mi daly zhruba 1600 stranek :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekla bych vyloženě tenčí... Málo stránek má pouze Drakie a Otolína, jinak Hraničářův učeň je spíš standart a ty ostatní jsou takoví menší cvalíčci :D Ale uznávám, že na ty tvé bichle opravdu nemám :D

      Vymazat
  2. Jó, když se blíží zápočtový týden, to se to hned čte o tolik líp, že? :D
    Náhodou Apollón je úplně nejlepší. :D Já jsem byla Riordanovi tak vděčná, že v tom vyprávění tak perfektně zachoval tu Apollónovu osobnost. :D To bylo tak osvěžující! :D :)
    Jsem pár dnů zpátky s nadšením zjistila, že Otolína vyšla v češtině, mám z toho velkou radost, protože zbožňuji ty ilustrace od Chrise Riddella a moc ráda si přečtu knížku i přímo od něj. Tudíž mě těší, že máš na knihu pozitivní názor. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, fakt se za to nesnáším, ale nemůžu si pomoct :D
      A naprosto souhlasím! Já jsem Apollóna žrala už v předešlých sériích, takže jsem se docela bála, jestli bude pořád stejný, když teď bude série z jeho pohledu, ale je. A je to boží! :D
      A Otolína je super ;)

      Vymazat
  3. Jak člověk sakra dokáže přečíst 9 knih ve školním roce :D? U mě je až hamba, že jsem přečetla pouze jednu knihu (a to 30. listopadu) a ty si klidně přečteš devět? Odhal svá tajemství :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem schopná přečíst i víc, tohle je na mě jen takový lepší průměr, během školního roku právě moc nestíhám :D Ne, kecám... Nevím, prostě se mi v listopadu nějak dařilo :)

      Vymazat
  4. Já pořád nechápu, jak stíháš tolik číst :D
    Z těchto knih se určitě chystám na Běsnění, ale nejdřív bych měla konečně dočíst druhý a třetí díl série :D Hodně mě také láká Třpytný dvůr, ale stále váhám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běsnění bylo boží, rozhodně nejlepší z celé série! :) A Třpytný dvůr je super, ten taky určitě zkus.

      Vymazat
  5. Jsi skvělá čtenářka, to se musí uznat! :)
    A Otolína mě taky moc překvapila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zase úžasný výkon, gratuluji a přeji, ať se daří i v prosinci :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale prosinec bude určitě bídný, zápočty :D

      Vymazat
  7. Super počet :)
    Z knih mám v plánu vlastně všechny :D Až tedy na Otolínu a nového Ricka Riordana (zatím) :)
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně se k tomu Rickovi už dostaň, jeho knihy jsou fakt skvělé :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)