26. prosince 2016

pondělí, prosince 26, 2016
12 komentářů štítky

Od neděle 18. 12. do soboty 24. 12. 2016 probíhal můj předvánoční read-a-thon, který jsem o Štědrém dni úspěšně zakončila. Tak se pojďme podívat na to, jak se mi během toho týdne vedlo.

Průběh: 
Neděle 18. 12. - Už dva týdny před read-a-thonem jsem rozečetla Pasažérku, ale v zápočtovém období ve škole jsem na ni neměla čas a tím pádem jsem měla po celou dobu přečtený pouze prolog. V sobotu jsem ji pak konečně začala číst a dostala se na 101. stranu. V neděli jsem tím pádem v jejím čtení pokračovala a přečetla dalších 307 stran, čímž jsem ji zároveň i dočetla.

Pondělí 19. 12. -  Díky tomu, že jsem den předtím pokořila Pasažérku, jsem se KONEČNĚ mohla pustit do Královny stínů, na kterou jsem se neskutečně těšila. Přesně podle očekávání jsem se do ní okamžitě začetla a ten den z ní zvládla 221 stran.

 

Úterý 20. 12. - Pokračovala jsem v Královně stínů a propracovala se až na 448. stranu, takže jsem přečetla 227 stran. Končila jsem však teprve ve dvou třetinách, protože je to vážně pořádná bichle! 

Středa 21. 12. - Dorazila jsem Královnu stínů, ze které mi zbývalo ještě 208 stran, a dostala se tak na konečných 656. Myslela jsem si, že mě tahle kráska zdrží na mnohem déle vzhledem k tomu, že je tak tlustá, takže mě tři čtecí dny velmi mile překvapily. Měla jsem dokonce ještě čas vzít si do postele průvodce Kdo je kdo ve světě stínů, který jsem ještě před zhasnutím dočetla. Čte se totiž nesmírně rychle, takže než jsem se nadála, dalších 206 stran bylo za mnou. Celkově jsem tedy za středu zvládla 414 stran. Můj nejplodnější den.


Čtvrtek 22. 12. - Jak už to tak u mě běžně bývá, po pořádném čtecím maratonu u mě došlo další den k útlumu, kdy se mi do čtení moc nechtělo. Přesto jsem ale něco málo přečetla. Vzala jsem si 6. díl Kate Daniels Magie na vzestupu a přečetla z něj 84 stránek.

Pátek 23. 12. - V pátek už to bylo lepší, ale protože se jednalo o poslední den před Vánoci, pochopitelně jsem na čtení neměla tolik času, protože se toho muselo spoustu udělat doma. Nakonec jsem ten den přečetla dalších 129 stran z Magie na vzestupu.

Sobota 24. 12. - No a na Štědrý den jsem Magii na vzestupu dorazila, dočetla jsem zbývajících 107 stran, takže spokojenost.


Shrnutí:
Za celý týden jsem tedy dočetla jednu rozečtenou knihu a přečetla další tři. Z toho dvě knihy byly i docela bichličky. Celkově to tedy dělalo 1489 stran. Jsem opravdu moc a moc spokojená. Svůj cíl jsem splnila a vlastně si ho ještě vylepšila, protože Kate Daniels jsem původně plánovala jenom rozečíst, takže mi udělalo opravdu radost, že jsem ji nakonec dočetla.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



12 komentářů:

  1. Páni, gratuluju! Přečíst 200 stran za den je u mně spíš výjimka a týden v kuse bych to asi nedokázala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však v posledních třech dnech už se mi to nepodařilo. :D A já normálně 200 stran za den taky nečtu, pouze když se opravdu hodně snažím, jinak jich zvládám denně 50 - 100, jak kdy. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný výsledek :). Já momentálně čtu samé skoro 700 stránkové bichle :D Akorát nemám na čtení celé dny, tak mi to trvá déle :D Ale poprala ses s tím skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto ti rozumím, děsím se chvíle, kdy se konečně pustím do čtení Písně krve nebo třeba takové Winter z Měsíčních kronik. To budu číst celý měsíc jednu knihu. :D

      Vymazat
  3. Ja toho teda moc nestihala :-) Takze gratuluji tobe za hezka cisla...

    OdpovědětVymazat
  4. No páni, gratuluju! Já jsem na tom se čtením dost bídně. V prosinci jsem přečetla JEDNU knihu! Hrozné. Ale jednu teď dočítám a mám v plánu stihnout v tomto roce ještě Královnu stínů, na tu se moc těším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ne každý den je posvícení, já kvůli škole teď čtení taky nestíhám. A Královna stínů je naprosto boží, máš se opravdu na co těšit! :)

      Vymazat
  5. Páni, vedla sis fakt dobře! :)
    Těším se, až se konečně do S. J. Maas pustím, protože ty její knihy zní fakt úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem Vánoce pročetla, tedy když byl čas, ale konečně jsem četla své knihy, které mi dokonce ležely v knihovně od léta :D:D
    Moc pěkné číslo!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto ti rozumím, taky tu mám knihy, co má doma klidně i dva roky a ještě jsem je nečetla. :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)