15. prosince 2016

čtvrtek, prosince 15, 2016
6 komentářů štítky

Omalovánky jsem vždycky milovala, ale zatímco spousta blogerů si vymalovává už nějaký ten čas i teď v dospělosti (nebo "skorodospělosti"), já po pastelkách už od dětství nesáhla. To jsem se teď ale rozhodla změnit. Přišla vysoká škola a moje nervy zkrátka potřebují občas obalit. Pro dnešek jsem proto sáhla po omalovánkách Alenka v Říši divů, které si v případě zájmu můžete pořídit u společnosti Presco Group, a zklidnila si nervíky na pár obrázcích.




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Opět krásné obrázky :) Ten první mám také vymalovaný, ale nemám ještě 5 obrázků takže jsem článek ještě nevydala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já vydávám po třech, protože nemaluju tak často :)

      Vymazat
  2. Opet moc pekne. Jde videt, ze te to docela bavi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, zápočty... Musela jsem si nějak uklidnit nervy :D

      Vymazat
  3. Vymalováváš krásně, obrázky jsou hezky syté :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)