21. prosince 2016

středa, prosince 21, 2016
10 komentářů štítky

Na začátku roku 2016 přišla Databáze knih se čtenářskou výzvou. Původně jsem se jí účastnit nechtěla, protože nerada sahám po knihách podle nějakého určitého vzorce, radši čtu to, na co mám zrovna chuť. Ale nakonec jsem se rozhodla, že i když se podle ní nebudu řídit, budu ji vyplňovat, pokud zrovna přečtu knihu, která se k nějakému tomu bodu hodí. No a před několika měsíci jsem zjistila, že už mám vlastně splněno. Tak se pojďme podívat, jaké knihy jsem to v rámci výzvy, kterou jsem se ani neřídila, přečetla...

01. Kniha začínající stejným písmenem jako tvé jméno: 


02. Kniha poprvé vydaná v roce 2016: 


03. Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih:


04. Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností: 


05. Kniha, která byla přeložena do angličtiny: 


06. Kniha, která má méně než 200 stran: 


07. Kniha, která byla zfilmovaná:


08. Kniha, která má více než 400 stran: 


09. Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele): 


10. Kniha povídek: 


11. Kniha od českého autora: 


12. Kniha od autora píšícího pod pseudonymem: 


13. Kniha autora oceněného Nobelovou cenou: 


14. Kniha přečtená za jediný den: 


15. Kniha s číslem v názvu: 


16. Oblíbená kniha tvého dětství: 


17. Kniha doporučená kamarádem: 


18. Kniha o přátelství: 


19. Populárně naučná kniha: 
  

20. Kniha od autora mladšího 30 let: 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Tak to gratuluji. Já jsem bez šance...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt maturity, tak nemám Nobelovku ani populárně naučnou knihu, takže si z toho nic nedělej ;)

      Vymazat
  2. Taky gratuluju! Nedávám ani tu obyčejnou od Ells, natožpak tuhle :D Možná si ještě projedu přečtené knihy a zkusím to taky doplnit, ale asi nic :D Zuzanku jsem jako malá taky milovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nijak neprožívala, prostě jsem vždycky jen po dočtení mrkla, jestli se kniha do nějaké kategorie nehodí, takže je to vyplněné spíš náhodou :D

      Vymazat
  3. Gratuluji :)
    Já jsem se této výzvy neúčastnila a abych řekla pravdu, ani v roce 2017 to nemám v plánu, ale "klasické" knižní výzvy se zúčastním jisto jistě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chtěla v roce 2017 zopakovat, ale už je venku několik kategorií a hned dvě se mi nelíbí, takže do toho tentokrát nepůjdu.

      Vymazat
  4. Gratuluju!
    Mně chybí jedna kniha, a pak budu moct zveřejnit i svůj článek ;)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)