30. prosince 2016

pátek, prosince 30, 2016
12 komentářů štítky
Poctivě plním svou úplně první výzvu, ve které jsem si dala za cíl přečíst 60 knih, což se mi během prázdnin podařilo, takže jsem si výzvu navýšila a pokračuju! :) Takže se pojďme podívat na úplně poslední desítku knih, co jsem letos přečetla. Víc jich už nebude, takže jsem za rok 2016 skončila na nádherné stovce! :)


91. Nositelé dubového listu - John Flanagan (312 stran) - listopad, čteno poprvé, 5/5
92. Třpytný dvůr - Richelle Mead (480 stran) - listopad, čteno poprvé, 4/5
93. Utajené orákulum - Rick Riordan (360 stran) - listopad, čteno poprvé, 4/5
94. V pasti - Lenka Dostálová (232 stran) - prosinec, čteno poprvé, 3/5
95. Pasažérka - Alexandra Bracken (408 stran) - prosinec, čteno poprvé, 3/5
96. Královna stínů - Sarah J. Maas (656 stran) - prosinec, čteno poprvé, 5/5
97. Kdo je kdo ve světě stínů - Cassandra Clare (206 stran) - prosinec, čteno poprvé, 4/5
98. Magie na vzestupu - Ilona Andrews (320 stran) - prosinec, čteno poprvé, 4/5
99. Magie ničivá - Ilona Andrews (320 stran) - prosinec, čteno poprvé, 5/5
100. Výkupné za Eraka - John Flanagan (436 stran) - prosinec, čteno poprvé, 4/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



12 komentářů:

  1. Tak to gratuluji. To me se podarit nemuze... Takze pristi rok das 120? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, obávám se, že 120 nedám nikdy. :D Zvlášť teď, jsem na vejšce a čtení šlo totálně na vedlejší kolej. :(

      Vymazat
  2. Velká gratulace, 100 je krásné číslo! ;) Já letos vůbec poprvé nezvládnu splnit roční výzvu... :( Chybí mi dvě knížky do 60. A následující rok budu mít času ještě méně, tak si musím dát nějakou reálnou výzvu. To je fakt k pláči... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty dvě ještě teď nezvládneš? :D Třeba nějaké prťavé jednohubky? :D Já příští rok taky nebudu mít na čtení moc času, ale doufám, že výzvu pokořím.

      Vymazat
    2. Asi ne, jedině, že bych někde vyhrabala fakt miniaturní knížky :D

      Vymazat
    3. Třeba nějaké pro děti. :D By sis mohla ještě splnit ten bod ve výzvě na DK (oblíbená kniha tvého dětství). :D

      Vymazat
  3. Tak to tě tedy obdivuju. Já jsem přečetla knih 70 a víc bych rozhodně nezvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc nechápu, jak jsem to udělala. :D Na příští rok si dávám jako výzvu taky sedmdesát. :)

      Vymazat
  4. Stovka? Tak to gratuluju! Já nedala ani tu padesátku O.O Snad se mi příští rok povede sehnat víc času a kloubit to s ostatními věcmi :D

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju a držím palce i na příští rok ;)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)