11. prosince 2016

neděle, prosince 11, 2016
16 komentářů štítky
zdroj
 
Když už se blíží ty Vánoce, rozhodla jsem se pro vyplnění vánočního tagu. Jeden takový jsem našla na blogu Milujeme knížky a hned ho s chutí vyplnila.

1) STROMEK - JAKOU KNIHU BY SIS NEJVÍCE PŘÁLA NAJÍT POD STROMEČKEM?
Vím úplně přesně, jaké knihy dostanu, protože si mi nikdo z rodiny netroufne koupit knihu dle vlastního uvážení (díky bohu!), takže za mnou vždycky chodí s tím, ať jim dám seznam. Ale hodně se těším, až si rozbalím sérii Noční běžci, kterou jsem si mimo jiné taky "objednala". :) Pak dostanu ještě Město nebeského ohně, poslední díl Nástrojů smrti, a další... Však uvidíte po Vánocích, pochlubím se. :)


2) RODINA - SE KTEROU KNIŽNÍ POSTAVOU BYS NEJRADĚJI STRÁVILA VÁNOCE?
S Rose Hathawayovou z Vampýrské akademie! A proč? Protože je to moje nejoblíbenější knižní hrdinka ze všech, naprosto ji miluju, takže by se mi strávit Vánoce v její přítomnosti moc líbilo. Spolu s ní by totiž zaručeně přišel i Dimitrij a jeho návštěvu taky rozhodně neodmítnu. :D


3) OZDOBY - JAKOU KNIHU SIS KOUPILA POUZE KVŮLI OBALU?
Na obálky koukám hodně, ale že bych si nějakou knihu koupila jen a pouze kvůli obálce, to říct nemůžu. Protože ať už se mi nějaká obálka líbí sebevíc, prostě ji nekoupím, pokud mě nezaujme i anotace. Každopádně aby otázka nezůstala úplně bez odpovědi, tak uvedu třeba Šepotání. Tam jsem se do obálky zamilovala okamžitě a hned si běžela zjistit, o čem ta kniha je.


4) KOLEDY - KTERÁ KNIHA TI VLEZLA DO HLAVY A NEMOHLA JSI NA NI PŘESTAT MYSLET?
Neuvedu jednu konkrétní knihu, ale řeknu celou sérii - Skleněný trůn. Do této série jsem se zamilovala v podstatě hned na začátku, ale první díl měl ještě svoje mouchy... Ovšem to, co autorka předvedla v dalších dílech? Bomba! A je to díl od dílu lepší, takže se tu pokaždé těch několik měsíců, než vyjde nový díl, soužím a nemůžu přestat vymýšlet teorie, jak to bude pokračovat!


5) DÁREK - KTERÁ KNIHA TI PŘINESLA NEJVĚTŠÍ PŘEKVAPENÍ?
Tady jsem upřímně nevěděla, co odpovědět a jak tu otázku vlastně pojmout. Existuje nespočet knih, které mě velmi mile překvapily - na začátku jsem od nich nečekala nic, ale dostala jsem mnoho. Každopádně jsem se nakonec rozhodla pro Dám ti slunce. Než jsem se do knihy pustila, tak jsem si načetla pár recenzí, takže jsem věřila, že ta kniha bude super. Ale ani zdaleka mě nenapadlo, že až tak super! Rozhodně jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec. :)


6) POHÁDKY - JAKÁ JE TVÁ OBLÍBENÁ DĚTSKÁ KNÍŽKA, KE KTERÉ SE RÁDA VRACÍŠ?
Když jsem byla malá, tak jsem byla ujetá na dvě série. Ta první a nejoblíbenější byla Martinka a tou druhou Zuzanka. Obě série jsem zbožňovala a pár knížek z každé z nich mám ještě doma. Sice se k nim nevracím sama od sebe, protože nemám potřebu číst si v tomhle věku dětské knížky víckrát než jednou, ale předčítám je malé sestřence, když ji tu máme na hlídání.
 

7) SNÍH - JAKOU KNIHU BYS NEJRADŠI ZAHRABALA HLUBOKO DO SNĚHU A PROČ?
Těch je spoustu, ale jako první mě napadl Tulák, protože to je takové moje nejčerstvější zklamání. Obálka je nádherná a já se těšila na nějakou pořádnou fantasy pecku! Nakonec to ale bylo tak špatné, že jsem to nedokázala ani dočíst a hned knihu přeposlala dál, protože jsem opravdu neměla chuť mít ji nadále v knihovně.


8) ZVONEČEK - JAKOU KNIHU JE NEJLEPŠÍ ČÍST O VÁNOCÍCH A PROČ? 
Odmítám odpovědět. Já jsem totiž takový rebel, co knihy podle ročních období nečte. Klidně si o Vánocích přečtu o horkém létu v Arizoně a naopak. Takže za mě je prostě nejlepší číst tu knihu, na jakou máte zrovna chuť. A jsem si poměrně dost jistá, že v mém případě to bude nějaké tajemné fantasy, co nebude vánoční čas připomínat ani z rychlíku. :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Jo, taky jsem si sama objednávala knížky k Vánocům. Snad všechny včas dorazí. :D Ale sepisovala jsem i pro sestru seznam knih, které mě v poslední době zaujaly, tak uvidíme, s čím se ona vytasí. :D :)
    Taky mě u knihy musí zaujmout i anotace, případně ohlasy kolem ní, ale občas jako hlavní faktor ke koupi fakt zapůsobí ta obálka, no. :D Třeba Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender jsem si koupila hlavně pro tu obálku. Jen se mi to nakonec bohužel moc nelíbilo a myslím, že to vlastně už ani nemám doma.
    Ha, Skleněný trůn chápu. :D Právě proto jsem o prázdninách přečetla všechny díly hezky najednou a teď se už jen klepu na ten poslední. :D
    To Dám ti slunce bych si už také mohla přečíst. :)
    Já se teda k dětským knihám už nevracím, ale milovala jsem knihy od Enid Blytonové. :D
    Také nemám vyloženě vánoční čtení, i když se letos chystám na tu vánoční sbírku Dárek z pravé lásky (konečně). Ale jinak mě v zimě často baví číst různé fantasy, podle mě je v téhle době pro to ta správná atmosféra. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že jsem si knihu opravdu jen kvůli obálce nikdy nekoupila. Je spousta knih, co mě podle obálky láká, ale pokud se dočtu, že je to nějaká romanťárna, co by mě asi nebavila, tak do ní prostě nejdu. Ale souhlasím, že obálky jsou velkým motorem pro koupi. :D
      Skleněný trůn žeru, už se nemůžu dočkat, až se po zápočtovém týdnu pustím do čtvrtého dílu! :3
      Dám ti slunce si určitě přečti, je to nádherný příběh.

      Vymazat
  2. Tak koukám, že můj TAG začíná mutovat :D Loni měl takový úspěch, že jsem to ani nečekala a teď ti v něm chybí dvě otázky... Ale odpovědi se ti jako vždycky povedly a se Šepotáním souhlasím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tvůj TAG? Tak to jsem vůbec netušila, ani že není kompletní. :D Prostě jak jsem ho našla...

      Vymazat
    2. Původně byl :D Pokud tě to zajímá, tak původní znění je tady: https://marky-books.blogspot.cz/2015/12/vanocni-knizni-tag-vanoce-s-books-are.html

      Vymazat
  3. Ell: Skleněný trůn mě láká už dlouho, tak se po něm možná někdy mrknu :) Šepotání má božskou obálku, ale kamarádka ho četla a prý nic moc. A ještě se vyjádřím k Dárečku - tuhle knihu mám taky na svém ježíškovském seznamu, takže se šíleně těším!
    Krásný tag!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skleněný trůn je parádní série, tu jedině doporučuju. Mně se Šepotání líbilo, ale je fakt, že je to hodně komplikovaná série, která ne každému sedne. Mně naštěstí sedla :)
      A taky dostaneš Noční běžce, jo? Tak snad se nám budou líbit! :)

      Vymazat
  4. Já doufám, že k vánocům dostanu jakoukoliv dobrou knihu - nikdy jich není dost :D No a s kým bych strávila vánoce? Dost těžká otázka, ale nakonec by to asi vyhrál Jason Bourne z Agenta bez minulosti a všech dalších dílů z této série od Ludluma. Do něj jsem už "tak trošku zabouchlá" docela dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bournea jsem nikdy nečetla, jen jsem viděla filmy. Upřímně jsem ani nevěděla, že je to podle knih :D

      Vymazat
  5. Skleněný trůn je skvělá volba, stejně jako Dvůr trnů a růží, kdy mě druhý díl naprosto usadil.
    Každý má na Tuláka spíše negativní názor, možná už proto bych si ho chtěla přečíst a zjistit, jestli je opravdu tak špatný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr trnů a růží mě docela dost zklamal, ale na druhý díl se těším. Sarah se každým dílem zlepšuje, takže věřím, že si to u mě dvojkou vylepší :D
      A fakt se chceš do Tuláka pustit? :D Mě by asi tolik negativních recenzí odradilo :D

      Vymazat
  6. Martinku jsem taky kdysi četla, ale úplně jsem na ni zapomněla :D Teď jsi mi tu knihu připomněla :D:D Super TAG

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)