5. prosince 2016

pondělí, prosince 05, 2016
12 komentářů štítky

Dnes přišla na řadu hexalogie Vampýrská akademie. Toto jedna z mých nejzamilovanějších sérií vůbec. Z upírů už jsem sice dávno vyrostla, ale VA ani zdaleka není jednou z těch typických upířin. Právě naopak. Tuto sérii si zkrátka musí zamilovat každý a i když už na ni nemám věk, jsem si stroprocentně jistá, že ji budu s chutí číst i za pár let. Však je to vidět i na lehce odrbaných obalech. Já se o knihy vždycky vzorně starám, ale pokud se čtou stále dokola, holt je to na nich časem vidět. A já jsem na to pyšná!

1) Vampýrská akademie - 2014 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
2) Mrazivý polibek - 2014 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
3) Stínem políbená - 2014 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
4) Krvavý slib - 2014 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
5) Spoutáni magií - 2014 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
6) Poslední oběť - 2014 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



12 komentářů:

  1. Přesně, taky mám pár knižních kousků v salátovém stavu jenom proto, že v nich každou chvíli hrabu. Hlavně Jméno růže od Eca, toho se nemám šanci nabažit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to tak má každý knihomol :D I když se snažím, někdy se salátovému vydání prostě nedá zabránit :D

      Vymazat
  2. Taky už jsem přemýšlela nad tím že bych si tuhle sérii přečetla, tak uvidíme někdy v budoucnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu si rozhodně přečíst musíš! :D Je boží! :D

      Vymazat
  3. Tak to je parada takova sbirka. Jestli nekdx zacnu cist knihy o upirech,zacnu s timto 😂
    Katy

    OdpovědětVymazat
  4. Stále mám za sebou jen první díl, ale hodlám to brzy napravit! :D Věřím, že další díly budou lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně bych řekla, že druhý díl je nejslabší, ale třetí je rozhodně nejlepší! :3

      Vymazat
  5. Treba se k tomu taky nekdy dostanu a budu doufat, ze to za to stoji :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Co napsat? DOKONALOST TOTO <3
    Jsem ráda, že jsem se hlavně díky tobě do této série pustila <3 Nechápu, jak jsem bez toho mohla žít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky nechápu! :D Jsem moc ráda, že ses do ní nakonec pustila!

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)