2. prosince 2016

pátek, prosince 02, 2016
6 komentářů štítky

Listopad je za námi a já jsem tu s dalším článkem do parádního projektu Call-it-what-you-want (původně pracovní název, který mu už ovšem zůstal :D), ve kterém musím přiřadit jakoukoliv GIFku znázorňující mou reakci při čtení nebo po dočtení knih, jaké jsem v uplynulém měsíci přečetla. Projekt má na svědomí Emily L. Knižního koutku.

Rozvaliny Gorlanu (během čtení)


Hořící most (po dočtení)


Běsnění (po dočtení)
zdroj


Otolína a žlutá kočka (během čtení)

zdroj

 
Drakie: Bez dechu (po dočtení)
zdroj


Ledová země (během čtení)
zdroj


Nositelé dubového listu (během čtení)

zdroj


Třpytný dvůr (během čtení)
zdroj


Utajené orákulum (během čtení)
zdroj


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Mě by zajímalo, kolik času strávíš hledáním těch gifů? :D Já vím, že jsem to jednou pro nějaký článek zkoušela a nakonec jsem si za ten nápad dost nadávala, protože najít ty správně gify mi trvalo mnohem déle, než sepsat normální článek. :D
    Jinak je to samozřejmě dost úsměvný článek, nejlepší je přemýšlet, z čeho přesně dané gify jsou. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím nemám problém, gifky mám najité vlastně hned :D Google jich je plný, takže i ve chvíli, kdy jsem si nějakou gifku vysnila, ale nedaří se mi ji najít, stejně nakonec najdu jinou (úplně omylem), která se mi tam v konečném výsledku hodí i víc :D

      Vymazat
  2. Tak koukám, že jsi měla převážně štěstí na samé dobré knihy :D Gify jako vždy pobavily :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tentokrát se mi líbily všechny, co jsem četla, takže mám velkou radost :)

      Vymazat
  3. Jo, u čtení Hraničářova učně jsem se tvářila asi jako ty :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)