7. prosince 2016

středa, prosince 07, 2016
2 komentáře štítky
zdroj
Název: Missing (Pohřešovaný) 
Země původu: USA
Roky vysílání: 2012 
Domovská stanice: ABC 
Tvůrce: Gregory Poirier 
Žánr: Drama 

Hlavní obsazení: Ashley Judd (Becca Winstone), Nick Eversman (Michael Winstone), Sean Bean (Paul Winstone), Tereza Voříšková (Oksana), Cliff Curtis (Agent Dax Miller), Adriano Giannini (Giancarlo Rossi), Jason Wong (Fitzpatrick), Laura Donnelly (Violet Heath)    

Popis: Jak daleko byste zašli, abyste ochránili poslední věc, co vám na tomto světě zůstala? Poté, co Rebecca Winstone zjistí, že její syn zmizel za velmi podezřelých okolností, udělá cokoliv, aby ho našla. Není navíc tak bezmocná, jak by se mohlo zdát, spolu s otcem jejího syna jsou bývalými agenty CIA. Jedno je však jisté, pokud chce Rebecca najít svého syna živého, bude to chtít všechny zdroje, veškeré odhodlání a veškeré její umění. Bude se také muset obrátit na staré známé, což může otevřít staré rány. Láska matky však nezná žádných hranic... (zdroj: serialzone)
 
Co na to já?
zdroj
Tento seriál se mi dlouho vyhýbal, vůbec jsem o něm nevěděla. Pak jsem ale někde četla nějaký rozhovor s Terezou Voříškovou, kterou mám moc ráda, a díky němu jsem zjistila, že hrála jednu z hlavních rolí v americkém seriálu, pro který potřebovali pěknou dívku s cizím, tvrdým přízvukem. Hned jsem si o tom zjistila víc a do seriálu se pustila. A musím říct, že mě to opravdu bavilo! Je to taková ta typická americká akčňárna, která je ale zároveň i dost originální. Celá se točí kolem bývalé agentky CIA, které někdo unesl syna, a zatímco ona se ho snaží najít, on se pokouší utéct a vrátit domů. Moc se mi líbilo, že se tam i vedle těch amerických es, jakými jsou Sean Bean a Ashley Judd, objevilo i tolik herců z Češka! Již zmíněná Tereza Voříšková tam má právě jednu z hlavních rolí, v pár epizodách se objevil Karel Roden a dokonce jsem si tam všimla i Kláry Issové... Opravdu moc povedený seriál.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. O seriálu už jsem slyšela právě kvůli účinkující české herečce. Určitě by stálo za to mu dát šanci :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)