6. dubna 2016

středa, dubna 06, 2016
6 komentářů štítky
zdroj
Název: Black Sails 
Země původu: USA 
Roky vysílání: 2014 - ????
Domovská stanice: Starz
Tvůrci: Robert Levine, Jon Steinberg 
Žánr: Dobrodružný, Drama, Historický  

Hlavní obsazení: Toby Stephens (James Flint), Luke Arnold (John Silver), Zach McGowan (Charles Vane), Hannah New (Eleanor Guthrie), Jessica Parker Kennedy (Max), Toby Schmitz (Jack Rackham), Clara Paget (Anne Bonny), Tom Hopper (Billy Bones), Louise Barnes (Miranda Barlow), Patrick Lyster (Benjamin Hornigold)

Popis: Příběhy kapitána Flinta a jeho posádky ve zlatém věku všech pirátů. Příběhy se odehrávají 20 let před dějem knihy Ostrov pokladů z pera Roberta Louise Stevensona. Kapitán Flint se svou posádkou zažívá mnohá dobrodružství a poprvé poznává mladíčka, který se připojil k jeho posádce a jednou bude jeho jméno znát prakticky každý - John Silver. (zdroj: serialzone)


Co na to já?
zdroj
Kdysi jsem byla velký fanoušek Pirátů z Karibiku. To už je sice pár let pryč, ale piráty mám stejně pořád ráda. A pro historické seriály mám taky celkem slabost, takže když jsem narazila na Black Sails, seriál, který se soustředí na ostrov Nassau, což bylo po spoustu let místo bez jakýchkoliv pravidel ovládané právě piráty, nemohla jsem si ho nechat ujít. Hlavními postavami jsou fiktivní piráti z knihy Ostrov pokladů (Flint a Silver), ale jejich příběhy zároveň doplňují i skuteční piráti (Vane, Rackham, Černovous...), kteří před staletími doopravdy brázdili vody. Líbí se mi, že tvůrci seriálu propojili fikci a historii, je to díky tomu ještě zajímavější, protože budou překvapení i ti, co si osudy těch nejznámnějších pirátů nastudovali dopředu. Fakt mě to nesmírně baví, protože je to seriál, který má všechno, co by měl mít. Akci, vtip, nějakou tu romanci a díky tomu, že se vysílá na kabelovce, se samozřejmě nebojí krve a nahoty. Určitě ho můžu jedině doporučit. (A taky jsem se fakt zamilovala do posádky lodi Ranger. Jack Rackham je děsně vtipný, Anne Bonny opravdová drsňačka a Charlesa Vane prostě nejde nemilovat!)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Na tenhle seriál se chystám také, jen jsem si ještě neudělala čas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně můžu doporučit ;) Ze začátku je to zaměřené spíš hodně na politiku, ale pak se to pořádně rozjede a do popředí se dostane akce :)

      Vymazat
  2. Seznam seriálů ze začíná vyrovnávat mému wishlistu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD To je dobře, lákám jen na samé lahůdky :D

      Vymazat
  3. Zajímavý seriál. :) Moc na seriály nakoukám a když tak na něco na oddychnutí, ale tohle vypadá docela dobře. :)

    Mimochodem, na mém blogu se koná soutěž o knížky, tak bych byla moc ráda, kdyby ses zúčastnila. :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)