16. dubna 2016

sobota, dubna 16, 2016
16 komentářů štítky

Dorazil mi dárek od nakladatelství Martinus :)


 Knížka byla velkou neznámou i pro mě...


A nakonec na mě vykouklo Nocte. Samozřejmě jsem o knize už slyšela, ale neměla jsem ji původně v plánu, každopádně se vůbec nezlobím, že si ji teď budu moct přečíst :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Tahle kniha má skvělou obálku. Snad se bude líbit, těším se na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na recenzi si hodně dlouho počkáš, až po maturitě :D

      Vymazat
  2. Jéé tak tuhle od Martinusu také čekám... my jsme na ní ale domluvení, tak to pro mě nebude překvápko. I tak se ale moc těším :)
    Doufám, že bude brzo recenze!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to by byl gól, kdyby mi poslali tvůj recenzák :D My totiž domluvení nebyli :D

      Vymazat
    2. Snad ne! :-D
      Doufám, že dorazí, protože pak musíme hodit o knize diskuzi! :-D :3

      Vymazat
    3. Tak na diskuzi si počkáš, já budu číst až po maturitě :D

      Vymazat
  3. Koukám, že dnes je DEN MARTINUSU.. :D Taky mi dnes od nich přišel recenzní výtisk.. :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přišel už před pár dny, jen jsem nestíhala to sem hodit :D

      Vymazat
  4. Krása :). Mně přišel recenzák již včera :).

    OdpovědětVymazat
  5. Nocte mě hrozně láká, snad se k němu taky brzo dostanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se téhle knize plánovala vyhnout, ale když už ji mám doma, tak se na ni taky těším :) Jsem zvědavá.

      Vymazat
  6. Ha, poslední dobou ty hodíš obrázek nějaké knihy a já ti pod to napíšu, že ji právě čtu :D a ani tahle není výjimkou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nocte vypadá zajímavě... Jelikož se líbila i mé kamarádce, která je ohledně knih "hodně kritická"... rozhodně bych si ji do budoucna taky ráda přečetla, ale moc to nespěchá :D...

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)