25. dubna 2016

pondělí, dubna 25, 2016
20 komentářů štítky
zdroj
Asi jste si všimli, že teď nepřidávám skoro žádné články. Důvod to má jednoduchý. Mám tři týdny do maturity, takže teď nedělám nic jiného, než se učím a pěkně vyšiluju, že se to přeci nemůžu zvládnout všechno naučit. Každopádně svým strachem vás tu zatěžovat nebudu, důležité je, že teď absolutně nestíhám číst ani psát články na blog, proto si dávám do maturity pauzu. Na konci května bych se snad měla vrátit :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



20 komentářů:

  1. Jaký nenaučit, to zvládneš! :D Držím ti palce, nás s maturitou straší už na konci prváku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nás strašili na gymplu snad hned od primy, ale prděla jsem na to s tím, že je času dost :D A najednou je to tady a já zatraceně nestíhám :D Fakt jsem měla začít dřív.

      Vymazat
  2. Držím palce, ať ti vše vyjde! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, ať se ti to povede ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím Ti všechny palce! :) Hlavně ať máš štěstí na otázky - protože o tom celá maturita a školní systém je - o štěstí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) No právě, je to o štěstí, já jsem bohužel docela smolař, ale snad se o mě to štěstí při maturitě alespoň otře :D

      Vymazat
  5. Hele maturita je v pohodě :D Uklidní tě, když ti řeknu, že jsem se na ní učila tři dny a v pohodě prošla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkají mi to všichni, co to mají za sebou, ale ten, co to ještě nezakusil, prostě neuvěří, takže marná snaha :D A jó, to se tak někdo má, když je chytrej a stačí mu pouhé tři dny :D

      Vymazat
  6. Držím palce ;) Sice mám do maturity ještě chvilku čas, ale stejně už jsem z toho teď vyklepaná, protože nám to teď furt ve škole připomínaj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju na jejich řeči dát :D Já to vždycky ignorovala a teď si říkám, proč jsem sakra nezačala něco dělat dřív :D

      Vymazat
  7. Před rokem jsem na tom byla totožně. Řekla bych ti, že nemá cenu se stresovat, ale vím, že to nepomůže... Tak alespoň popřeji hodně štěstí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, všichni, co to mají za sebou, mi říkají klid, ale fakt to nepomáhá :D Ale díky!

      Vymazat
  8. Držím palce, určitě to zvládneš neboj:)

    OdpovědětVymazat
  9. Adi, budu držet pěsti ;) Ať si vytáhneš otázky, které by sis přála. A hele, teď klidně stresuj, ale v den maturity trochu uber :D Prostě klídek a ber to s humorem, ještě na to budeš ráda vzpomínat :) :D
    Po maturitě se těším na tu smršť povídek :)))

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)