3. dubna 2016

Název: Zrcadlení
Autor: A. G. Howard
Žánr: Fantasy, Young adult
Díl: Šepotání #3
Počet stran: 432
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: CooBoo

Anotace: Po zdrcující bitvě na školním plese přijala Alyssa své divé šílenství a rozhodla se bojovat za oba světy, které miluje – za svět lidí i za Říši divů. I když to znamená, že musí vyzvat Červenou na závěrečný souboj plný podvodů a intrik. A protože je králičí díra, jediná cesta do Říše divů, zasypaná, musí Alyssa projít zrcadlovým světem do Kdekolijinde, prostoru obydleného mutanty a podsvětnickými vyvrheli. V třetím díle ságy Šepotání se Alyssa a její otec vydávají do srdce magické země a chaosu, aby našli Alyssinu matku, její rytíře a napravili vše, co se stihlo pokazit. Společně se Zachem a Morfeem musí zachránit Říši divů a odvrátit rozklad i zkázu, jež se zrcadlí v každém zrcadle na světě. Ale pokud uspějí a přežijí, opravdu je všechny čeká šťastný konec? 


Recenze napsána pro knihkupectví Fantasya, kde si ji taky můžete přečíst.


Úryvek:
„Dobrej tah,“ zalomcuje Morfeus nerozbitnou bariérou. Obdivný lesk v jeho očích mi ale neujde. „Lapila jsi mě, ale to není nic nového.“
Tiše se díváme jeden na druhého. Sdílíme totiž společný strach – hrůzu z uvěznění. Vzpomínám si, jak mi před několika týdny šeptal, že řetězy, kterými jsem mu spoutala jeho srdce, nikdo a nic nepřetrhne. V živém snu jsme spolu tančili na slunci jako rovný s rovným. A přesně to bych mu přála. Nám oběma.
„Nikdy jsem tě nechtěla držet v zajetí,“ trvám si na svém.
„A teď jsi na mě vyrobila klec,“ rozhodí ruce v teatrálním gestu.
„Kdyby ses naučil mluvit pravdu, mohla bych ty zdi zase strhnout.“
Zatne čelist.
„Používáš Zacha, abys ovlivnil má rozhodnutí, ale tentokrát už ti to nezbaštím. Proč chceš osvobodit Červenou? Co vy dva spolu máte?“ Zastavím se na prahu a čekám.
„My dva? Vždyť tu čarodějnici nemůžu ani cítit!“ Rysy za hradbou krajky mu povadnou. „Nenávidím ji stejně vášnivě, jako miluju tebe.“



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Tentokrát tvoji recenzi asi přeskočím, přeci jenom jsem ještě nečetla ani jeden díl :D Snad se k sérii dostanu brzo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si ji určitě nečti, vyspoilerovala by sis toho dost :D Jsem zvědavá, co na sérii řekneš :)

      Vymazat
  2. Na zrcadlení se neuvěřitelně těším, obzvlášť když Divotání skončilo poměrně otevřeně... pěkná recenze :) musím se k němu co nejrychleji dostat... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš se na co těšit, pro mě asi nejlepší díl série :)

      Vymazat
  3. Skvělá recenze! :D Jsem na Zrcadlení docela zvědavá, akční věci a zvraty miluju. Ale jestli ten milostný trojúhelník skončí tak, jak si myslím, tak přísahám, že tu knihu hodím z okna. :'D

    www.burrowofthebookworm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)