9. dubna 2016

sobota, dubna 09, 2016
14 komentářů štítky

Dorazila mi kniha od nakladatelství Omega. Podařilo se mi vyhrát v jejich recenzním castingu, z čehož mám obrovskou radost :)


První nakouknutí...


A tady je! Kuchařka Hry o trůny. Zatím jsem ji jen zběžně prolistovala a musím říct, že si opravdu užiju, až se budu pokoušet s moderními ingrediencemi vytvořit středověké jídlo. Bude to sranda :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně, tak ať se líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je perfektní nápad na kuchařku, vařit podle ni musí být fakt sranda.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, jsem z ní fakt vytlemená a jsem na sebe opravdu zvědavá :D

      Vymazat
  3. Když jsem o knize poprvé slyšela, dosti mě ten nápad překvapil. Tak doufám, že sem dáš i fotku, jak se Ti ta jídla zdařila! :P :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že svoje výtvory radši fotit nebudu, jsem dost kuchařský antitalent, ale vnitřek knihy určitě nafotím ;)

      Vymazat
  4. Ty jo, ona je i kuchařka, jo? Tak to dobrou chuť! :D Taky si ji musím sehnat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě opět úspěšně minula ta mánie kolem GoT, takže jsem si nechala ujít i tuhle kuchařku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní přírůstek, kuchařku jsem už zaznamenala a jsem moc zvědavá na názory - je to suprový nápad. Pěkný večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zvědavá, jak ty moje výtvory dopadnou :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Recenze bude, asi v pondělí, uvidím, jak to stihnu :D A jojo, zítra bych chtěla něco z toho vyzkoušet :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)