18. června 2015

čtvrtek, června 18, 2015
10 komentářů štítky

Včera jsem měla balíčkový den. Jeden jsem si šla vyzvednout do zásilkovny, ten druhý na poštu, protože mě pošťák doma nezachytil, tak jsem se holt musela táhnout přes celé město. Ale ta knížka mi to krásně vynahradila! 


Tento balíček je ze zásilkovny, knihu jsem si kupovala sama. Nejprve jsem bojovala s tím, že byla téměř všude vyprodaná, ale nakonec jsem ji našla na e-shopu Kosmas, takže jsem si ji urychleně objednala, než zmizí i odtamtud :D


Tady je! Inkarceron. Kniha mě zlákala pouhou jednou recenzí a anotací a hned jsem věděla, že ji musím mít. Teď jen doufám, že se mi bude líbit :D


A tady už vidíte můj druhý balíček. Tentokrát je to můj první recenzní výtisk od Megaknih.
 

Copak to asi bude? :)


Kuk! Je to tolik opěvovaná a chválená Fangirl. Původně mě kniha nijak zvlášť nelákala, ale po celém tuctu nadšených recenzí jsem po ní začala toužit jako blázen, takže prostě musela být má! :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Nádherné přírůstky. Obě knihy jsem četla a upřímně, od obou jsem čekala víc, ale Fangirl je hodně dobře napsaná. Užij si čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí. Já od obou knih čekám docela hodně, tak snad mě taky nezklamou. Fangirl mám zrovna rozečtenou, přečetla jsem asi 60 stránek a zatím se mi líbí. A hlavně mě docela děsí, jak moc mi je Cath podobná :D

      Vymazat
  2. Moc pěkné přírůstky :) Snad tě Inkarceron taky dostane :) A jsem moc zvědavá na recenzi na Fangirl, chystám si ji teď pořídit, tak abych věděla, jestli se mám jenom těšit, nebo se těšit přímo šíleně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se mi bude líbit. Tvoje recenze mě opravdu nakopla, že jsem knihu začala okamžitě shánět :D Recenze na Fangirl bude určitě co nejdřív ;)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Taky jsem ji všem okolo záviděla, než jsem ji dostala, takže věřím, že se jí taky jednou dočkáš :)

      Vymazat
  4. Fangirl je super, mně se líbila :-) Na Inkarceron se taky chystám...Hodně dlouho :D Mám ho doma už snad dva roky a ještě jsem se k němu nedostala. No, jsem hrozná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi hodně líbí :) Ale čtení mi jde pomalu, mám toho teď hodně :( A nejsi hrozná, jen jsi typický knihomol :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)