22. listopadu 2015

neděle, listopadu 22, 2015
8 komentářů štítky

 V pátek na mě doma čekal další balíček :)


 Otvírám a nic nevidím...


A uvnitř se nachází Napoleon Bonaparte. Před dvěma týdny se nám s knížkou chlubil ve škole náš dějepisář a mně se strašně moc zalíbila, že jsem se po ní pak podívala i doma na internetu. Zjistila jsem, že normálně stojí tak 500 Kč, ale podařilo se mi ji sehnat ve slevě za stovku, čemuž jsem samozřejmě neodolala. Je to krásná knížka se starodávným vzezřením a já už se nemůžu dočkat, až si z ní budu vypracovávat napoleonskou maturitní otázku!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Kniha vypadá opravdu zajímavě, ale nejspíš by to nebylo nic pro mě, každopádně tobě přeji pěkné čtení a vypracovávání otázky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mi jasné, že mi to všichni napíšete :D Dějepis je holt pro každého nuda, ale mě fakt baví :) Jinak díky!

      Vymazat
  2. Kniha vypadá nádherně, hned bych ji brala, historie mě baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá a uvnitř je fakt nádherně vypracovaná. Sehnala jsem ji v obrovské slevě jen za 100, ale už je rozebraná, tak pokud máš zájem, tak se dá ještě sehnat tady: http://www.martinus.cz/?uItem=90900 Sice je dražší, ale ani zdaleka nestojí tu 500 jako normálně :D

      Vymazat
  3. Taky mě dějepis hrozně baví :)
    A knížka vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem sama :D Všichni na mě vždycky koukají jak na cvoka, když jim řeknu, že mě děják baví :D

      Vymazat
  4. Tak to není nic pro mě :-)
    Vypadá to, že by to mohla být pořádná bichle :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)