11. listopadu 2015

středa, listopadu 11, 2015
8 komentářů štítky

 Dorazil mi domů balíček s dalšími knížkami, které jsem si koupila. Když jsem uviděla ten roztomilý malý balíček, měla jsem jisté pochybnosti, jestli mi do něj dali opravdu knížky, protože jsem nevěřila, že se tam vejdou, ale fakt tam byly :D


 První náhled dovnitř.


A tady už jsou ty poklady. Musela jsem si pořádit První, na kterou se hodně těším, a když už jsem byla u toho nakupování, vzala jsem si i druhý díl Inkarceronu, který jsem sice stále ještě nečetla, ale snad se k němu brzy dostanu.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Prvú ti závidim. Ja mám doma zatiaľ iba selekciu. Musím sa už nejako dostať k tej elite. :D Sapphique (aj Inkarceron) som čítala a sú to úžasné knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se k Elitě nemohla dlouho dokopat :D
      A díky, taky doufám, že se mi bude Inkarceron líbit, zatím jsem na něj slyšela dost odlišné ohlasy.

      Vymazat
  2. Teď jsi mi připomněla, že mi taky doma leží Inkarceron a druhý díl, už od té doby co vyšly, a pořád jsem je nepřečetla. No jsem fakt hroznááá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já taky :D Víš kolik nepřečtených knih mám doma já? :D Tak se musíme na někdy domluvit a oba díly povinnně přečíst :D

      Vymazat
    2. To je super nápad! :) Jinak bych se k tomu snad ani nedostala :D

      Vymazat
    3. O vánočních prázdninách? :D Dřív to nedám :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)