18. listopadu 2015

středa, listopadu 18, 2015
6 komentářů štítky
zdroj
Název: Stalker 
Země původu: USA 
Roky vysílání: 2014 - 2015 
Domovská stanice: CBS 
Tvůrce: Kevin Williamson 
Žánr: Drama, Krimi, Mysteriózní

Hlavní obsazení: Maggie Q (Beth Davis), Dylan McDermott (Jack Larsen), Mariana Klaveno (Janice Lawrence), Victor Rasuk (Ben Caldwell), Elisabeth Rohm (Amanda Taylor), Erik Stocklin (Perry Whitley)


Popis: Zvláštní policejní jednotka v Los Angeles se zabývá řešením případů, které zahrnují stalking. Od mladíka, co se beznadějně zamiluje do dívky a začne ji pronásledovat, přes obtěžování a vyhrůžky přes internet, až po případy voyerství. Oddělení velí poručík Beth Davisová a k jejímu týmu se brzy přidává i nováček detektiv Jack Larsen přeřazený z newyorského oddělení vražd. (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Na seriál Stalker mě nalákala představitelka hlavní hrdinky Beth - Maggie Q, kterou mám opravdu hodně ráda už z dob seriálu Nikita, který je můj oblíbený. Když jsem se proto dozvěděla, že se Maggie po ukočení Nikity stěhuje do novinky CBS Stalker, byla jsem nadšená. Samotný seriál je totiž hodně akční, vzhledem k tématu poněkud strašidelný a taky docela nepředvídatelný. Nejedná se o jednu z těch kriminálek, kdy policie zachrání každého, protože tady se to případ od případu liší. Jednou oběti stalkingu pomůžou, podruhé už hledají jen jejího vraha, což seriálu dodává na uvěřitelnosti a poskytuje mu o to temnější a děsivější atmosféru. Přiznávám se, že mám tyto typy seriálů ráda, ale samořejmě jen v televizi, naživo bych to zažít v žádném případě nechtěla a nejeden případ, který musela tato zvláštní policejní jednotka řešit, mi naháněl husí kůži. A ještě strašidelnější a zajímavější to začalo být ve chvíli, kdy se ukázalo, že se tam jeden stalker zdrží na více epizod. Protože se jednalo o velice inteligentního a schopného chlapce, který si jako objekt zájmu vyhlédnul samotnou Beth - šéfovou této protistalkingové jednotky.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Na Stalkera koukám, ale jsem zrovna nějak zaseknutá, že jsem asi v půlce série. Jinak jsem zaslechla spoiler, že mého nejoblíbenějšího stalkera zabijou, tak se mi nějak do toho dokoukávání nechce :D Tak snad časem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, spoilery jsou smrt :D Každopádně mě to nijak nevadilo, nemohla jsem toho šmejda vystát, děsil mě :D

      Vymazat
    2. Právě proto jsem ho měla tak ráda, protože to zahrál nejlíp ze všech těch ostatních stalkerů :D

      Vymazat
    3. To jako bezpochyby, herec to byl skvělý :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak tento seriál rozhodně zkusím, už jen díky Maggie :-) Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)