21. listopadu 2015

sobota, listopadu 21, 2015
16 komentářů štítky
Rozhodla jsem se pustit do nového projektu, se kterým přišla Elis z Knižního světa. Zalíbil se mi, takže jsem se ho prostě musela zúčastnit :) O co se jedná?

Jelikož žijeme v době, kdy se obrovské množství knih točí kolem milostných trojúhelníků, většina čtenářů si vybere svého favorita a nakonec se buď raduje spolu s hrdinou/kou, nebo si rve vlasy kvůli špatnému úsudku hlavní postavy. A proto je tu projekt Kdo s koho, kdy se do každého článku vyberou 2 až 3 knihy/série s milostným trojúhelníkem a autor článku se může do sytosti vypsat o svém favoritovi. Jak prosté, že? Jen pokud možno, snažte se nespoilerovat.

Tak se pojďme podívat, jaké trojúhelníky jsem si pro vás pro dnešek vybrala :) 

1) Nástroje smrti - Jace vs. Simon

zdroj
Jako úplně první milostný trojúhelník jsem si vybrala ten ze série Nástroje smrti od Cassandry Clare. Do série jsem zamilovaná, ale konkrétně tento trojúhelník mě při čtení vytáčel jako dlouho nic. Miluju Jace. Tenhle arogantní, protivný, niterně raněný hajzlík mi přirostl k srdci hned. Moc dobře vím, že ho několik lidí právě kvůli té jeho povaze nemůže vystát, ale to u mě opravdu nehrozí. Já jeho chování vždycky chápala a byla mu bezmezně věrná. V boji o srdce Clary v mých očích neměl konkurenci. Co se týče Simona - kdyby ho autorka nechala být prostě jen Claryiným nejlepším kamarádem, nejspíš bych ho měla ráda, ale protože se ho Cassandra rozhodla často používat jako překážku do vztahu Clary a Jace, nesmírně mě vytáčel. Uvědomuju si, že za to nemůže a že je Simon vlastně ve skutečnosti milý kluk, ale já si nedokážu pomoct a nemám ho ráda. Takže team Jace all the way!

2) Hunger Games - Peeta vs. Hurikán

zdroj
Upřímně? Tady jsem neměla nad čím přemýšlet. Né, že bych snad u Jace a Simona někdy váhala, ale v tomto případě to pro mě bylo zkrátka rozhodnutí v řádu milisekund. Od úplného začátku jsem fandila Peetovi a to se nikdy nezmění. Hurikána mám sice ráda a nijak mi v příběhu nevadí, ale ke Katniss se mi nehodí ani náhodou. Sice mají stejné zájmy i povahu, ale to je právě ten důvod, proč jsou z nich tak skvělí přátelé. Na lásku to není, což ovšem není případ Peety a Katniss. Ti jsou dle mého názoru naprosto dokonalí, když jsou spolu. Moje srdíčko pro ně při čtení této trilogie žilo, bilo i krvácelo a klidně bych to podstupovala dál, kdybych musela. Prošli si toho spolu nespočet, ale ustáli to. Nejprve jako vynucení spojenci, později dobrovolní spojenci, pak přátelé, parťáci a nakonec milenci. Vývoj v jejich vztahu mě nesmírně bavil a věřila jsem mu. Nevypadalo to ani trochu nuceně a to se mi na tom právě tolik líbilo. Tihle dva jsou zkrátka moje srdcová záležist a to se nikdy nezmění... Vždycky budu jejich fanynka!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Nástroje smrti jsem ještě nečetla, ale co se týče HG, taky jsem vždycky fandila Peetovi. Ke Katniss se prostě hodí víc :-). Těším se na další duely! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nástroje smrti si určitě jednou přečti, mám je moc ráda :) A Peeta je zkrátka jasný, Katniss si s nikým jiným představit neumím a jeho už vůbec ne :)

      Vymazat
  2. Já bych naopak volila Simona, ale s Peetou musím souhlasit :) A k tomu názvu nemá to být "Kdo z koho"? To "s" mi tam nějaké nesedí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simona? Fakt? To já ho fakt nemám ráda :D
      A nene, je to opradu "kdo s koho". Češtinu miluju a chci ji jít studovat i na vysokou, takže jsem si takové ty chytáky a podobně už dávno nastudovala. Je tam opravdu "s", klidně si to najdi na internetu, pokud mi nevěříš :) Čeština je někdy opravdu sviňárna :D

      Vymazat
    2. A ještě k těm Nástrojům smrti - neříkala jsi náhodou, že jsi je nečetla? Že nemáš ráda autorku, tak sérii bojkotuješ? :)

      Vymazat
  3. To já naopak Hurikána nikdy nemusela, a ten knižní byl strašnej :D Fandím jak Peetovi, tak Jaceovi, takže jedině palec hore :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, knižního Hurikána jsem moc nemusela, ale ten filmový je ok :D Ale to nemění nic na tom, že fandím Peetovi :-*

      Vymazat
  4. Skvělý výběr :D Jsme na tom úplně stejně :D Simona taky zrovna moc nemusím, protože se montoval mezi Clary a Jace :D No a o Peetovi se snad ani nemusím zmiňovat, ten prostě vyhrává na celé čáře :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hurikána moc nemusím (respektive vůbec), leze mi hrozně na nervy! Takže za mě je to jednoznačně Peeta! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně neleze na nervy tolik jako "ti třetí" z jiných milostných trojúhelníků, ale taky nemůžu říct, že bych byla jeho fanda :D

      Vymazat
  6. Taky jsem fandila Peetovi, ale musím říct, že po filmovém zpracování s ním mám trochu problém :/ Ale dá se to přežít :D
    Jinak proti Simonovi vůbec nic nemám, naopak ho mám ráda. Ale jasně, že jsem odjakživa fandila Jaceovi :-) Z mého pohledu Simon neměl šanci, takže jsem ho vůbec neřešila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Josh Hutcherson ti nesedl? To já to mám právě přesně naopak. Joshe mám strašně moc ráda a tomu, že jsem si Peetu tolik oblíbila, pomohl hlavně on. Milovala jsem i toho knižního, ale filmového jsem si rozhodně zamilovala víc :)
      A já jako vím, že Simon neměl šanci, ale i tak mě štval :D

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, ale ne, nepíše :) Správně je to Kdo S koho. Čeština je holt někdy svině :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)