16. listopadu 2015

pondělí, listopadu 16, 2015
16 komentářů štítky

 Mám tu další unboxing, ale tentokrát jsem si knížku nekoupila, ale dostala ji jako recenzní výtisk :)


 Už leze ven...


A je to Dívka ve vlaku. Jsem na ni hodně zvědavá, v zahraničí je dost opěvovaná kritiky, ale české recenze zatím nebyly nic moc, tak uvidím, jak se mi bude líbit :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Jéé,tak nad touto knihou pořád přemýšlím jestli do ní jít nebo ne.Bojím se totiž,že by mi nesedla,takže se už moc těším na tvou recenzi :)
    Příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se toho trošku bojím, ale snad to dopadne dobře. Díky :)

      Vymazat
  2. Tak to jsem hrozně zvědavá, co na ni řekneš. Pořád přemýšlím, jestli si ji přečíst nebo ne. Taky jsem na ni právě moc skvělých recenzí nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem zvědavá. V zahraničí je to bomba, ale tady zatím nic moc, tak uvidím :D

      Vymazat
  3. Kniha mě také dost láká - tak snad se Ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nad knížkou jsem hodně dlouho uvažovala, ale připadala mi taková nějaká hodně komerční, takový ten bestseller pro masy, tak jsem si to nakonec rozmyslela. Ale moc ráda si přečtu, co na ní říkáš ty a třeba změním názor.
    Dneska začala soutěž s HG.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě komerce nevadí, neodsuzuju kvůli tomu knížky, ale i tak jsem zvědavá, co na knížku řeknu :)

      Vymazat
  5. Tahle kniha mě moc neláká, ale ty si užij čtení :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím mě kniha úplně nepřesvědčila, abych si ji koupila. Ale tvoji recenzi si přečtu ráda. Třeba pak svůj současný postoj přehodnotím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nad ní taky váhala, ale nakonec jsem si řekla, že ji zkusím a uvidím :)

      Vymazat
  7. Tak tuhle knihu ti závidím. Moc mě anotace láká a tak jsem zvědavá na tvou recenzi. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)