17. listopadu 2015

úterý, listopadu 17, 2015
6 komentářů štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  •  Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

Druhý hrob nalevo
Darynda Jones

Vzala jsem si ten kus papíru a při té příležitosti jsem si všimla, že se mi ruka chvěje víc, než bych chtěla. (~ str. 80) 

Ale pak jsem stejně zamířila ke kávovaru, protože mi bylo jasné, že vyrovnat se dvěma chlapy, které jsem tak trochu podezírala z vloupání do mého bytu, bude bez hrnku kafe o hodně náročnější. (~ str. 145)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Lákavá knížka. :) Skoro na ní mám chuť taky, ale co má člověk dělat, když si chce přečíst tolik knížek. :)
    Zvu tě na soutěž s HG.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě chápu, ale zrovna tuhle sérii si určitě nenech utéct ;)

      Vymazat
  2. Tak jo, jak pořád ukazuješ ty bezvadné obálky, tak jsi mě definitivně přesvědčila a do téhle série se pustím :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)