29. listopadu 2015

neděle, listopadu 29, 2015
2 komentáře štítky

Už tu docela dost dlouho nebyl žádný TAG, takže jsem si dala tu práci a nějaký na internetu vyštrachala. Nakonec jsem se rozhodla pro Social Media Book Tag, který jsem našla na blogu Knihy v srdcích. Tak pojďme na to :)

TWITTER - Tvoje nejoblíbenější knížka pod 200 stránek.

Knížek pod 200 stran nemám zrovna moc, ale nějaké jsem přeci jenom našla. A kupodivu mám všechny tyto knížky vážně moc ráda, takže se mi nevybíralo snadno. Nakonec jsem se rozhodla, že zvolím nějakou českou romanci od Kateřiny Petrusové, ale nemohla jsem si vybrat jakou. S hlavou v oblacích pejru je překrásná milá oddechovka, ale když jsem se nad tím pořádně zamyslela, uvědomila jsem si, že se mi od ní asi o chloupek víc líbil Pekáč buchet. Takže vybírám ten J

FACEBOOK - Knížka, do které tě všichni nutili.

Spousta lidí mě nutila do Vampýrské akademie. Jenže to bylo zrovna v té době, kdy mi strašně moc lezlo na nervy Stmívání a já všechny upíry odmítala. Byla jsem si naprosto jistá, že to bude blbost a nebude mě to bavit. Když jsem si ovšem před lety zašla do knihovny, abych si tam něco půjčila, zrak mi padl právě na VA a já si nakonec řekla, že to tedy zkusím. Protože odložit tu knížku můžu vždycky, že? Ani netušíte, jak jsem ráda, že jsem do toho nakonec šla, protože v současnosti je to jedna z mých nejoblíbenějších sérií vůbec, kterou jsem si pořídila i domů. Nemůžu se dočkat, až si dám re-reading.

TUMBLR - Knížka, kterou jsi četla, když ještě nebyla populární.

To bude nejspíš Hunger Games. Sice jsem sérii nečetla ještě předtím, než se začal natáčet film, ale jakmile jsem viděla k prvnímu filmu trailer, řekla jsem si, že knížky musím zkusit. Takže jsem tak učinila a stihla jsem je těsně před prvním dílem, díky čemuž jsem je vlastně přečetla ještě před tím, než se staly tak slavnými. Protože ten veliký boom se kolem nich strhnul až právě po odvysílání Arény smrti.

YOUTUBE - Kterou knížku si přeješ vidět zfilmovanou?

Ráda bych viděla zfilmování všech svých oblíbených knih, ale nejvíc bych si přála na obrazovce vidět asi sérii o smrtce Charley Davidsonové, kterou teď akorát čtu a jsem z ní fakt nadšená. Jenom by se dalo na filmu opravdu spoustu věcí zkazit, takže by se toho musel chopit někdo schopný, aby filmu dal ten správný nádech. A hlavně by Charley musela hrát nějaká pořádná sympaťačka, která by zvládla její úžasný humor.

MYSPACE - Knížka, která se ti líbila, když jsi byla mladší, ale teď už by to asi bylo jinak.

Tak toho je hodně, ale jako první mě napadla Stella a…. Tuto sérii jsem jako malá hltala a nedávno jsem našla jeden díl (Šíleně nadutá Rachel) v šuplíku, tak jsem ho zkusila ze zvědavosti prolistovat, abych vyhnala na povrch dětské vzpomínky, ale měla jsem co dělat, abych zděšením nekřičela nahlas. Nechápu, jak jsem něco takového mohla v dětství číst, teď už bych se toho znovu ani nedotkla. Fakt hrůza :D

GOODREADS - Kterou knížku doporučuješ všem?

Rozhodně sérii Drahokamy, ta je naprosto bezchybná. Miluju ji. A aktuálně všem cpu před nos i Charley Davidsonovou, protože je to naprosto úžasný příběh, který bohužel moc lidí nezná, což je ovšem veliká škoda, protože je vážně perfektní.