1. listopadu 2015

neděle, listopadu 01, 2015
22 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Říjen už je u konce a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost a neustále se na ně dívám, abych se ujistila, že jsou ty zlatíčka teď vážně moje. Zajímá vás, co je u mě nového?

Knihy, jaké jsem vyhrála: 


Tento měsíc se mi opět podařilo zvítězit v jedné soutěži na blogu a výhrou byla kniha Lola a kluk od vedle od nakladatelství CooBoo. Ještě jsem ji nečetla a dřív jak po maturitě se k ní nejspíš nedostanu, ale těším se na ni moc :)

Knihy, jaké jsem si koupila:


Hned na začátku měsíce mi dorazila celá série Harryho Pottera od J. K. Rowling v angličtině, ke které se opravdu dostanu až po maturitě, ale to je jedno. V knihovně vypadá krásně. A teď v pátek jsem ještě neodolala a koupila si v našem knihkupectví Elitu od Kiery Cass :)

Knihy, jaké jsem dostala:


A tady už mám knížky, které jsem dostala jako recenzní výtisky, za což jsem všem nesmírně vděčná a moc si toho vážím! Knihkupectví Megaknihy mi za říjen poslalo ke zrecenzování druhý díl ze série Nástroje smrti: Město z popela (recenze zde) od Cassandry Clare a nakladatelství Beta mi poskytlo knihu Než jsme se poznali (recenze zde) od Lucie Whitehouse. V poslední řadě jsem od nakladatelství Fragment obdržela Spirit Animals: Pokrevní pouto (recenze zde) od dvojky Nix a Williams a ještě Arkádii: Vzpoura (recenze zde) od Kaie Meyera.

  Všechny knihy pohromadě:


A tady už jsou všechny ty krásky pohromadě. Jejich konečný počet je 13. Tentokrát jsem se dost krotila v recenzních výtiscích, ale zase jsem si to vynahradila vybrakováním své peněženky. Jsem zkrátka příšerná :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



22 komentářů:

  1. Páni to je knih :D Já skončila u 12.. Tak můžu mít klidní pocit, že jich nemám až tak moc :'D Lolu si taky musím konečně koupit, jelikož si chci dokoupit celou sérii..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi vtipná :D Já mám o jednu víc a už jich mám oproti tobě moc? :D

      Vymazat
  2. Pěkné přírůstky. A ti Harry Potterové v angličtině, vraždila bych pro ně. :) Přemýšlím, jestli si mám k V8nocům přát ty anglické nebo ty české. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) No já sáhla určitě po anglických, sice pro mě bude záhul nečíst je ve svém jazyce, ale ty naše obálky se mi vůbec nelíbí, zatímco tyhle jsou překrásné! :)

      Vymazat
  3. Krásné knihy! :)
    Harry Potter vypadá vážně dobře a k Elitě bych se chtěla také dokopat co nejdříve .
    Přeji krásní čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) No já Selekci poprvé přečetla teprve nedávno a chtěla jsem si namlátit, protože to bylo fakt skvělé, takže jsem si řekla, že mi to s těmi dalšími díly nesmí tak dlouho trvat :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné přírůstky :D Přemýšlím, že bych si pořídila Nástroje smrti, ale ještě si to rozmyslím :D Jinak toho HP si už asi taky budu muset přečíst, abych nebyla jediná, kdo sérii ještě nečetl :D Jinak přeji pěkné čtení v angličtině :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nad Nástroji vůbec neváhej, víš jak vypadají v knihovně krásně? :D Harryho si určitě přečti, když jsem se k němu dokopala i já, tak musíš taky :D A díky, snad tu angličtinu dám.

      Vymazat
  5. Odkud je ten Harry Potter? Ty obálky jsou krásné, asi si pořídím k vánocům. :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho objednávala na pipkin.cz
      Všechny knížky se tam dají sehnat dost levně a já si je nechávám posílat do zásilkovny, takže ještě ušetřím na poštovném :)

      Vymazat
  6. Sérii Harryho ti závidím *.* hlavně s těmi obálkami! A na Lola a kluk od vedle se těš :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tyhle obálky jsou opravdu krásné :) Na Lolu se těším, jen musím nejprve sehnat první díl :D

      Vymazat
  7. Na Harryho se chystám už hodně dlouho, zatím ale včeštině :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já jsem holt magor a rozhodla se, že moje premiéra s Harrym bude v angličtině. Jsem na sebe zvědavá :D

      Vymazat
  8. Krásné nové knihy :) jsem zvedava na tvé reakce na Lolu, sama zvažují zda ji také dokoupit abych měla sérii celou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si na můj názor počkáš ještě hodně dlouho, já se k ní fakt dřív jak po maturitě nedostanu :D

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Jo, to jsou :) Kvůli nim jsem dala přednost angličtině před češtinou :)

      Vymazat
  10. No tedaaa, pěkná sbírka! Hlavně ten HP, že jo :-))) Chápu to dobře, žes ho ještě vůbec nečetla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla, ale jenom asi první dva díly, pokud si to správně pamatuju. A navíc to bylo před několika lety, a tudíž z knih nevím ani ťuk. Mám v hlavě prostě jen filmy.

      Vymazat
    2. Ahá. Tak to pak držím palce, až se začteš v AJ :)

      Vymazat
    3. Dík, jsem na sebe zvědavá :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)