8. listopadu 2015

neděle, listopadu 08, 2015
22 komentářů štítky

V pátek mi domů dorazil balíček od nakladatelství Beta s naprosto úžasným dárečkem, který mi udělal nesmírnou radost.


Uvnitř se nachází tři knihy, které jsem dostala ke zrecenzování. Toužím si je přečíst už opravdu hodně dlouho.


Tadá! Jedná se o "hrobovou" sérii o Charley Davidsonové. Ani jsem nedoufala, že mi bude série k recenzi poskytnuta, když se nejedná o novinku, ale lidičky z Bety jsou úžasní a poslali mi knížky i tak. A to dokonce jako překvapení, aniž by mi napsali, že mi všechny tři díly posílají. Bylo to pro mě vážně krásné překvápko. Nesmírně se na čtení těším!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



22 komentářů:

  1. Páni!Tak to ti teda závidím! :O :-D
    Také bych někdy k této sérii chtěla dostat :)
    Přeji krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rychle do knihkupectví :D
      Ono je dost nejisté vydání dalších dílů, protože o sérii moc lídí neví, a tím pádem je i menší prodejnost, takže se vydání dalších dílů zatím neplánuje, ale pokud by se prodejnost zvedla, určitě by pokračovali :)

      Vymazat
  2. Tak to je nádherný balíček, sérii si chcio také přečíst :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samé co u předchozího komentáře :) Šup do knihkupectví :)

      Vymazat
  3. O této sérii jsem ještě neslyšela, jsem zvědavá na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Neslyšelo o ní hodně lidí, což se taky podepsalo na prodejnosti :(
      Běžte si všichni ty knížky koupit :D Rychle.
      Jinak recenze snad bude brzy :)

      Vymazat
  4. Naadhera. Slysela jsem, ze jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  5. Na sérii pokaždé koukam v knihkupectví :D moc ti závidim a tesim se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ni jen nekoukej a i si ji pořiď :D Fakt je to potřeba, jinak nevydají další díly :(

      Vymazat
  6. Jé, má oblíbená Charley! :))) A rovnou tři díly naráz, tak to je parádička :D Pěkné čtení ;)

    OdpovědětVymazat
  7. To verim, ze to muselo byt mile prekvapko :) Kamaradka si serii taky chvalila, takze na ni asi neco bude... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, měla jsem obrovskou radost :) A je fakt skvělá, doporučuju.

      Vymazat
  8. Tak tenhle balíček ti závidím :D Na tuhle sérii se taky chystám, takže se těším na recenze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rychel utíkej nakupovat :D Fakt doufám, že se ta prodejnost rozjede, a nebudu nucena přesedlat na angličtinu :( :D

      Vymazat
  9. Na recenzi rovnou celá série? To bych si netroufla, kdyby se mi nelíbila jednička, nevím, co bych pak dělala :D Ale tahle série už mě taky dlouhou dobu láká :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věřila tomu, že se mi líbit bude :) A líbí! Takže jsem určitě nešlápla vedle :)

      Vymazat
  10. Krásné překvapení ;) Já mám všechny tři díly doma, a zatím jsem se do ani jednoho nepustila, ale snad budou stát za to :) Pěkné čtení přeju :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle sérii neznám, ale je nádherné, co pro Tebe lidé z nakladatelství Beta udělali :-). Přeji krásné čtení! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jsou tam naprosto zlatí, spolupráce s nimi je úžasná :) A určitě se na sérii koukni, je suprová :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)