2. listopadu 2015

pondělí, listopadu 02, 2015
18 komentářů štítky

Minulý CooBoo read-a-thon, který pořádaly holky na MaKa, mi nevyšel, takže jsem se rozhodla, že tentokrát ho zvládnu, i kdybych se měla rozkrájet :) Zvlášť když vychází na takový pěkný čas: státní svátek, podzimní prázdniny a víkend :)
Read-a-thon právě skončil a já vám přináším celkový update, jak jsem dopadla (mohlo to být horší, ale i tak jsem chtěla dopadnout líp :()

26. 10. - Dočítala jsem ještě recenzní výtisk Arkádie pro nakladatelství Fragment, takže tento den na CooBoo bohužel nedošlo.

27. 10. - Arkádii jsem minulý den pokořila, takže jsem se s nadšením pustila do krásky Modrá jako safír, kterou jsem četla ve škole a pak večer. Během odpoledne jsem neměla čas, ale i tak jsem se dostala do poloviny knihy.

28. 10. - Pracovala jsem na věcech do školy, ale byla jsem připravená Modrou jako safír dočíst, což se mi nakonec podařilo. Kolem desáté hodiny večer jsem pokořila svou první knihu na seznamu: 352 stran.


29. 10. - Během tohoto dne jsem se pustila do pokračování Drahokamů - Zelená jako smaragd. Bylo to šíleně napínavé, že jsem do postele zalezla už někdy v pět hodin večer a od té doby četla. Propracovala jsem se až za půlku.

30. 10. -  Během pátku jsem dočetla Zelenou jako smaragd, takže jsem vlastně pokořila druhou položku na svém seznamu: 416 stran. A protože mi večer ještě zbyl čas, vzala jsem si do ruky Zpovědi podezřelé, které jsem rozečetla a dostala se cca na 50. stranu.

31. 10. -  V sobotu jsem dočetla Zpovědi podezřelé, které čítaly celkem 328 stran. K žádné jiné knize jsem se nedostala.

1. 10. - Neděle se u mě bohužel nesla v duchu učení, ale to bych nebyla já, kdybych si učení vzala i večer do postele :D Místo dějepisu jsem si tam s sebou vzala Elitu, kterou jsem úspěšně rozečetla. Zvládla jsem 76 stran.


Celkově s tímto read-a-thonem nejsem spokojená. Když si udělám nějaký jednodenní, tak jsem schopná přečíst klidně dvě knihy za den (samozřejmě záleží na tom, co to je za knihy), zatímco za týden jsem zvládla jen tři a kousek čtvrté. Ale vlastně jsem to tak trochu předvídala, protože jsem věděla, že budu mít spoustu věcí do školy, takže v konečném výsledku jsem i spokojená, i když to určitě mohlo být lepší.
Takže jsem zvládla přečíst Modrou jako safír, Zelenou jako smaragd, Zpovědi podezřelé a rozečíst Elitu. Celkový počet stran činí 1172.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



18 komentářů:

  1. To jsi na tom lépe jak já :-) Já přečetla jen jednu, Škola dobra a zla. A rozečetla 50 stránek L.A.Candy. Bohužel testy na výšce se nahrnuli zrovna tenhle týden plus seminární práce... takže se nemám moc čím chlubit. Ale i tak jsem docela spokojená, přeci jen na to kolik jsem toho měla do školy, jsem zvládna krásných 500 stránek XD které bych měla obyčejně asi za 3 dny, ale nedá se nic dělat, snad u příští výzvy to bude lepší a myslím, že ty za sebe můžeš být spokojená ^__^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já spokojená jsem, jen mě štve ta škola, protože jsem mohla dopadnout mnohem líp :) A tobě to tedy nezávidím, že se ti toho nahrnulo tolik zrovna v tomto týdnu, ale škola je holt nemilosrdná :D Příště dopadneme snad lépe ;)

      Vymazat
  2. Stihla jsi toho opravdu hodně! Já minulý týden četla celkem málo, ale byla to četba do školy, kterou jsem už dokončila, takže jsem za to ráda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, že to měl být čistě čtecí týden, jsem toho nedala tolik, kolik jsem si přála, ale jo, v konečném výsledku jsem spokojená :) Četba do školy tu na mě taky čeká. A vůbec se mi do ní nechce :D

      Vymazat
  3. Stihla si toho docela dost :)
    K Elitě bych se už měla také konečně dokopat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na to, že jsem neměla skoro čas na čtení, to nebylo tak hrozné :D K Elitě se určitě dokopej, ale připrav se na to, že budeš chtít Americu uškrtit :D

      Vymazat
  4. Stihla jsi toho hodně :) Za minulý měsíc jsem stihla jen čtyři knihy, ale nejradši bych si taky udělala jeden velký čtecí den a četla od rána do večera :D Škoda, že není čas :) A Drahokamy, ty se čtou skoro sami :) Je to skvělá série :) Stejně mám nejradši Xemeriuse :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jý bohužel čistě čtecí dny taky teď nedávám. A to máš pravdu, Drahokamy se čtou nesmírně snadno, nemohla jsem se od nich odtrhnout. Xemerius je boží, to bezpochyby! :D

      Vymazat
  5. Skvělý výsledek :) Já svůj výsledek ještě nesečetla, ale dnes se do toho plánuji pustit :D Jinak Xemerius je nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsi dopadla líp, ty jsi neskutečný čtenář! :) A jo, Xemerius je boží!!!

      Vymazat
  6. Dobrý výkon! Já nakonec zvládla čtyři knížky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) A jsi dobrá! Co jsi četla? :)

      Vymazat
    2. Dík, jsem na sebe pyšná :D Přelouskala jsem Divotání, Krvavou cestu, Pustinu a Loď mezi hvězdami. Teď ještě pořád pokračuju v cooboo redathonu a čtu Milion sluncí :D

      Vymazat
    3. Och, Divotání :D Tak jak jsi přežila Morfea? :D

      Vymazat
    4. Mno... přežila :D Víš co, upřímně... Už jsem neměla problém jen s Morfeem, ale i s Alyssou :D V prvním díle jsem to ještě tak neřešila, ale tady už mě ty její myšlenkové pochody fakt dostávaly. V životě jsem nezažila postavu, která tak rychle mění názory. Docela mi lezla na nervy. O Morfeusovi škoda mluvit, nic se nemění, ten mi prostě přijde jako největší hajzlík pod sluncem. Pořád mi nepřišel na chuť, fakt mi to jeho chování vadí. Nevím, jestli jsem v nějaké knížce narazila na postavu, která mi tak hrozně vadila. Snad jen mě napadá Umbridgeová z Harryho Pottera :D Díky Zachovi jsem měla pocit, že je tam aspoň někdo normální. Takže asi tak... :D Ten třetí díl si ale určitě přečtu, nemám ráda nedočtené série. A taky jsem fakt zvědavá, jak to autorka celé ukončí. Kupodivu mi ani nevadilo, že se děj neodehrával v Říši divů.
      Takže musím říct, že se vlastně na pokračování celkem těším :D Zvlášť po takovém napínavém konci :)

      Vymazat
    5. No jo no, já věřím, že tahle série není pro všechny :D Já mám pro Říši divů slabost, takže mě hrozně baví, jak je to zmatené a tak. Alyssu nějak neřeším, nevadí mi, ale ani ji nijak nemiluju. A s klukama to mám holt úplně přesně opačně. Zach mi leze na nervy, Morfea miluju :D

      Vymazat
    6. No jo,každému se holt líbí něco jiného (nebo někdo jiný) :D Nemůžeme se ve všem shodnout :D A víš, kdy by měl vyjít třetí díl?

      Vymazat
    7. Zatím nevím. CooBoo informaci nikde nevyvěsilo, ani se ještě neví, jak se bude třetí díl v češtině jmenovat. Snad si ale pospíší :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)