10. listopadu 2015

úterý, listopadu 10, 2015
6 komentářů štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  •  Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

První hrob napravo
Darynda Jones

Nechala jsem ho, aby si odpověď vyčetl z mého otráveného výrazu, a otevřela jsem dveře, před nimiž kromě něho tiše čekali všichni tři mí nebožtíci. (~ str. 78) 

O půl hodiny a dvě postarší italské matróny později - prošly přímo skrze mě, když jsem seděla v čekárně, a hádaly se tak divoce, že si mě vůbec nevšímaly - jsem se dostala do kanceláře zástupce ředitele Neila Gossetta. (~ str. 192)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Ach jo, doufám, že se k téhle sérii taky jednou dostanu, ale zatím mám knih až nad hlavu... ale vážně bych tuhle chtěla :D Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)