6. listopadu 2015

pátek, listopadu 06, 2015
18 komentářů štítky
Dlouho tu nebyla žádná soutěž a vzhledem k tomu, že se blíží Vánoce, rozhodla jsem se Vám udělat radost. Zašla jsem do našeho místního knihkupectví a koupila tam pro vás knihu Sněží, sněží..., kterou napsal světoznámý John Green spolu se svými přáteli. Soutěž ukončím na konci listopadu, abych měla dostatek času zaslat knihu vítězi ještě před Vánoci.

A aby to nebylo tak jednoduché, připravila jsem si pro vás křížovku, kterou musíte vyluštit, abyste mohli být do soutěže o knihu zařazeni. Ale nebojte se, ty otázky jsou opravdu neskutečně primitivní. Pokud nebudete znát odpověď, bude vám stačit jen minutka na googlu nebo na databázi knih. Tohle zvládne opravdu každý :) Jediná otázka, kterou nevygooglíte je ta poslední, ale tu při troše hledání u mě na blogu najdete (poradím, že se jedná o jisté žebříčky oblíbenosti).

Radím Vám, abyste si pořádně přečetli níže přiložená pravidla a hlavně informace, co všechno mi máte do emailu poslat, protože pokud něco z toho neuděláte, nebudu vás moct do soutěže zařadit, což by byla škoda. 
 
Pravidla:
  • Zúčastnit se mohou lidé s českou i slovenskou doručovací adresou. (Původně jsem chtěla dát jen českou, ale nakonec jsem se rozhodla, že můžu být štědrá, když se blíží ty Vánoce :D)
  • Soutěž trvá ode dneška do 30. 11. Krátce poté vyhlásím výherce (budu losovat lístečky se jmény z klobouku), který bude mít 48 hodin na to, aby se mi ozval, jinak vylosuji jiného.
  • Odpovědi na otázky mi posílejte pouze na email ada.jack@seznam.cz (Do komentářů žádné odpovědi ani nápovědy nepište!)
  • Soutěž je pro mé pravidelné čtenáře (Musíte být přihlášení v pravém menu u Pravidelných hostů.)

Do emailu mi napište:
  • Jméno/přezdívku.
  • Přezdívku, pod jakou jste přihlášeni v mých pravidelných čtenářích.
  • Blog (jen pokud ho máte a chcete se se mnou o něj podělit) - není podmínkou
  • Odpovědi na otázky v křížovce a tajenku. (!!!Pozor - pouze tajenka mi nestačí, musíte mi odpovědět i na všech 15 otázek, které jsou ovšem opravdu hodně jednoduché.)
  • Každý z vás může získat jeden vstup navíc, aby měl v losování větší šanci. Pokud chcete, můžete soutěž někde sdílet a poslat mi odkaz, abych si to mohla ověřit :) Povinné to ale určitě není.
  • Do předmětu emailu napiště "Předvánoční soutěž".

Zadání:
1) Jak se jmenuje německá spisovatelka, která napsala Saeculum? (příjmení)
2) Jak se jmenuje nejlepší kamarádka a parťačka Percyho Jacksona ze stejnojmenné série? (křestní jméno)
3) Jak se jmenuje autorka Královny Tearlingu? (příjmení)
4) Jak se jmenuje ochrnutý vyšetřovatel ze Sběratele kostí? (křestní jméno)
5) Jak se jmenuje první díl ze série o detektivce Beatrice Kaspary?
6) Jak se jmenuje třetí díl z mafiánské série Bavettovi od české autorky? (druhé slovo z názvu)
7) Jak se jmenuje hlavní postava z trilogie Selekce? (křestní jméno)
8) Jak se jmenuje 11. cestovatel v čase ze série Drahokamy, kterému je přiřazen Diamant? (křestní jméno)
9) Jak se jmenuje první díl Hunger Games?
10) Jak se jmenuje pokračování Šepotání?
11) Jak se jmenuje prvotina Johna Greena, autora knihy Hvězdy nám nepřály?
12) Jak se jmenuje první díl ze série Odkaz dračích jezdců? (jedná se i o jméno hl. hrdiny)
13) Jak se jmenuje autor sérií Percy Jackson a Bohové Olympu?
14) Jak se jmenuje autorka Vampýrské akademie?
15) Jaká jsou jména mého nejoblíbenějšího knižního páru? (ženské jméno první) 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



18 komentářů:

  1. Tak nejprve děkujeme za soutěž :D Ale nevím, jestli se mám zúčastnit, přeci jenom, nevím jestli už je ten správný čas se pustit do Greena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že je! :D A navíc to není jenom Green. Má tam jen jednu povídku ze tří :)

      Vymazat
  2. Jé, díky za soutěž! :-) Zrovna jsem se včera na tuhle knížku dívala, že by to chtělo něco vánočního. A když se mi pořád nechce pustit do Greenových knih, tohle by mohl být super začátek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta patnáctka je pěkně zapeklitá :-D už to hledám dvě hodiny :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ty jo, tak to jsem nechtěla :D Myslela jsem si, že to najdete snadno :D
      Ale tak email jsem už dostala, takže nakonec to dopadlo ;)

      Vymazat
  4. Jéj super súťaž. Bavilo ma hľadať odpovede do tajničky. Na túto knihu som zvedavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na tuhle knihu zvědavá, ale pro sebe jsem si ji ještě nepořídila. Chci ji až v Yoli formátu.

      Vymazat
  5. Super Soutěž .. sice jsem dlouho hledala patnáctou otázku, ale snad jsem ji našla dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  6. :D Teď jsem přišla na Tvůj blog a koukám, že tu máš články, které jsem nečetla. Říkala jsem si, jak je to možné (měla jsem za to, že Tě už sleduji) a přihlásila jsem se tedy k pravidelným čtenářům. A pak vidím tenhle článek a říkám si: ,,Jéé, soutěž! A o Sněží, sneží!", projížděla jsem si pravidla (sledování splněno :D) a pak koukám na otázku č. 2 a nemohla jsem si na to jméno vzpomenout a v duchu jsem si říkala ,,Hmmm....Angela? Ne...Ale začínalo to na A..", ale vzpomněla jsem si :D

    Rozhodně se zúčastním, ale napíšu až budu mít čas (snad do konce příštího týdne). Ale předem děkuji za skvělou soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D Taky se mi tolikrát stalo, že jsem zjistila, že jsem něco neudělala, i když jsem měla za to, že jo :D A však o nic nejde, kdyby sis nevzpomněla, tak fakt stačí minutka na googlu :D

      Vymazat
  7. Super soutěž :D Ale na tu patnáctku nemůžu ani zaboha přijít... :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je to snadné :D Žebříček oblíbenosti (na blog píšu ale i jiné, například neoblíbenosti, otravnosti a tak podobně :D)

      Vymazat
    2. Jó už jsem to našla! :D :D :D :D Hledala jsem špatně :D :D :D :D A taky ne dost pozorně :D

      Vymazat
    3. Jojo, říkala jsem, že je to jednoduché :D

      Vymazat
  8. Děkuju, za úžasnou soutěž :) Krásný blog

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)