13. července 2017

čtvrtek, července 13, 2017
10 komentářů štítky

Na stránkách ambasadorů festivalu Humbook se v poslední době objevuje Marry Kiss Cliff TAG, který byl právě v rámci Humbooku vytvořen a mně se hnedka zalíbil, takže jsem se ho rozhodla taky vyplnit. Poprvé jsem na něj narazila u Marky. A jaký je jeho princip? V několika kolech si losujete jména vždy tří knižních hrdinů a pak se rozhodujete, kterého si vezmete za muže, kterého políbíte a kterého shodíte z útesu. Více informací najdete přímo na stránkách festivalu. Teď už ale pojďme na to. :)



Eragon (Odkaz dračích jezdců) x Dorian (Skleněný trůn) x Edward (Stmívání)
Tohle pro mě nebylo nijak zvlášť těžké rozhodování. Určitě bych si vzala Doriana, protože je naprosté zlatíčko. Políbila bych Eragona (a zároveň doufala, že by mě alespoň jednou svezl na Safiře :D) a ze skály bych shodila Edwarda. Můj vztah ke Stmívání je ne zrovna pozitivní, takže tam bych nejspíš shodila ze skály všechny.


Feš (Časodějové) x Julian (Delirium) x Jacin (Měsíční kroniky)
Další opravdu hodně lehké rozhodování. Vzala bych si Jacina, kterého jsem si zamilovala od jeho první scény. Ten jeho sarkasmus a to pro něj typické protáčení očí! :D Políbila bych Feše, ale až za několik let (nejsem pedofil, takže nějakého čtrnáctiletého kluka fakt líbat nebudu :D), a ze skály by určitě letěl Julian. Na začátku jsem ho měla sice docela ráda, ale časem mě začal děsně vytáčet.


Jeřáb (Skleněný trůn) x Kaspian (Letopisy Narnie) x Aspen (Selekce)
Opět hračka, to losování se mi opravdu vydařilo. Určitě bych si vzala Jeřába, který je mojí nejoblíbenější postavou z celého Skleněného trůnu, políbila bych Kaspiana a ze skály strčila Aspena, kterého jsem celou dobu vyloženě nenáviděla a skřípala zuby pokaždé, když se objevil na scéně. Blb jeden!


Kai (Měsíční kroniky) x Magnus (Magnus Chase) x Josh (V tajných službách)
Svatbu bych si přála jedině s Kaiem, protože ten byl naprosto zlatej! Opravdové zlatíčko a jako bonus ještě císař. :D Pusu bych dala Magnusovi a ze skály by letěl Josh, i když byl docela fajn. Ale tady je ten problém, že mě V tajných službách absolutně nebavilo, takže v této společnosti zkrátka Josh neobstojí. Škoda.


Maxon (Selekce) x Percy (Percy Jackson) x Maven (Rudá královna)
Hm, u prvních dvou kategorií jsem měla docela dilema, ale nakonec jsem se rozhodla vzít si Maxona a políbit Percyho. Protože i když mám Percyho o trošku radši než Maxona, přeci jenom je to polobůh, na kterého na každém kroku číhají nějaké nestvůry, což by se mi asi nelíbilo. Takže si užiju svůj klid s Maxonem. A ze skály samozřejmě shodím Mavena, šmejda jednoho.


Morfeus (Šepotání) x Chaol (Skleněný trůn) x Thorne (Měsíční kroniky)
Asi nejtěžší rozhodování ze všech vylosovaných trojic. Ale vzala bych si Thorneho, protože ho vážně zbožňuju, políbila Morfea, kterého nemiluju o nic míň, a ze skály bych šoupla Chaola, i když by mě to opravdu hodně mrzelo. Ale svým chováním ve čtvrtém díle si to u mě opravdu hodně poprděl a i když se na konci zase choval jako starý dobrý Chaol, stejně mu toho vola, jakého předtím předváděl, nezapomenu.


Nicholas (Pasažérka) x Henry (Stříbrná kniha snů) x Cal (Rudá královna)
Z této trojice bych si určitě vzala Henryho, to je zlatíčko. A následující volba byla opět dilema. Oba zbývající hoši jsou totiž dobráci, kteří mi ovšem i přes své kladné vlastnosti nijak zvlášť k srdci nepřirostli a byli mi během čtení tak trochu jedno. Ale asi bych dala pusu Nicholasovi a ze skály šoupla Cala (by se aspoň proletěl spolu s bráchou :D).


Tamlin (Dvůr trnů a růží) x Gideon (Drahokamy) x Jin (Poušť v plamenech)
Vzala bych si Gideona, protože je to prostě Gideon! To musí chápat každý, kdo četl Drahokamy. :D Pusu by dostal Jin, který si mě získal dost rychle, a ze skály bych bez přemýšlení šoupla Tamlina. Toho bych tam shodila, ať už by byl v trojici s kýmkoliv. I jiné záporáky bych nechala žít, jen abych tohohle kreténa mohla strčit z pořádně strmého a nechutně vysokého srázu.


Tobias (Divergence) x Wesley (OTKA) x Rhysand (Dvůr trnů a růží)
Rhysand!!! Jedině Rhysand před oltář! Protože může ho vůbec někdo po přečtení druhého dílu nemilovat?! Políbila bych Tobiase, protože je poměrně sexy, a ze srázu shodila Wesleyho, i když mi rozhodně nic neprovedl. Ale v této společnosti holt líp dopadnout nemůže.

Vlk (Měsíční kroniky) x Alex (Delirium) x Lucien (Dvůr trnů a růží)
A jdeme na poslední trojici. Vzala bych si určitě Vlka, kterého jsem si hodně rychle oblíbila, protože byl vážně roztomilý! Alexe bych políbila a ze skály šoupla Luciena. V prvním díle jsem ho měla sice hodně ráda, ale ve dvojce se choval jako blb, takže by si nějaký menší pád ze skály zasloužil (umřít by ale nemusel :D).


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Povedly se ti skvělé kombinace :D I když by možná bylo taktičtější shodit Morphea, když má křídla, tak by se Chaolovi nemuseli nic stát ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já Morfea zbožňuju, takže ho shazovat rozhodně nebudu, ať už křídla má, nebo ne. :D

      Vymazat
  2. Koukám, že by ses vdala za celou sortu knižních hrdinů z Měsíčních kronik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky jsem si toho všimla. :DDD Ale všichni ti chlapi byli děsně super a v té kombinaci, v jaké jsem si je vylosovala, to tak holt vyšlo, no. :D

      Vymazat
  3. Tamlin mě ve "Dvoře mlhy a hněvu" tak neskutečně naštval, že bych ho z té sály pro jistotu shodila hned 10x.. :D Přitom v prvním díle vypadal jako naprosté neviňátko!

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :D Fakt bych nechala naživu i nějaké vrahouny, abych mohla shodit tohohle parchanta! :D

      Vymazat
  4. Šmarjá, to bude s tím Tamlinem vážně tak špatný? Mně se v jedničce líbil :D Mavyho bych taky neshodila ani náhodou, ale pořád jsem nečetla dvojku... :D Jeřába s Morfeem bych brala všemi deseti :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc než špatný. Mně Tamlin v prvním díle nevadil, ale ve dvojce se z něj stal ten největší kretén pod sluncem a přísahám, že je to u mě aktuálně ta nejnenáviděnější postava EVER. Však uvidíš, až přečteš druhý Dvůr. Kdy se na něj chystáš? :D

      Vymazat
    2. To nee, a já ho s Feyre tak strašně moc shipovala! :D Zrovna jsem začala novou knížku, ale asi ji hodím zpátky do to-read a vrhnu se na Dvůr :D

      Vymazat
    3. Já je spolu teda neshipovala nikdy, v prvním mi přišel Tamlin takový nemastný neslaný, takže se mi od začátku líbil víc Rhys, který se ve druhém díle ukázal jako naprosté zlatíčko. Na rozdíl od Tamlina. Však uvidíš sama.
      A to je dobrý nápad! :D Druhý Dvůr je vážně skvělý, ten přečteš rychle, i když je to taková bichle. :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)