23. října 2016

neděle, října 23, 2016
9 komentářů štítky
Poctivě plním svou úplně první výzvu, ve které jsem si dala za cíl přečíst 60 knih, což se mi během prázdnin podařilo, takže jsem si výzvu navýšila a pokračuju! :) Takže se pojďme podívat na další desítku knih, co jsem letos přečetla.


71. Drakie - Sophie Jordan (296 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
72. Drakie: Útěk - Sophie Jordan (264 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
73. Nečekej slitování - Linda Howard (168 stran) - září, čteno poprvé, 4/5
74. Zrcadlení - A. G. Howard (432 stran) - září, re-reading, 4/5
75. Křišťálový meč - Victoria Aveyard (416 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
76. Řezník - Jennifer Hillier (352 stran) - září, čteno poprvé, 5/5
77. Stínová královna - C. J. Redwine - (360 stran) - září, čteno poprvé, 4/5
78. Drakie: Návrat - Sophie Jordan (260 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
79. Monument 14 - Emmy Laybourne (296 stran) - říjen, čteno poprvé, 4/5
80. Prastarý mečRick Riordan (488 stran) - říjen, čteno poprvé, 4/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



9 komentářů:

  1. Páni.. Obdiv za to, že si výzvu navyšuješ.. já si dala hned ze začátku 80, a jsem sotva v polovině.. I když minulý rok jsem to značně přetáhla :( Teď nějak vůbec není čas :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jela zkrátka jako robot během těch čtyř volných měsíců, co jsem měla po maturitě, teď už to jde mnohem, ale mnohem pomaleji, takže tě chápu :(

      Vymazat
  2. To snad ani neni mozny, jak to delas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to fakt udělaly ty prázdniny, teď už čtení moc nestíhám.

      Vymazat
  3. To zvládneš! :) Přes Vánoce určitě, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné číslo,ja scitam stránky a na závěr sectu i knihy. Takže to bude mega prekvapko na konec roku 😂
    Katy

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)