23. října 2016

neděle, října 23, 2016
10 komentářů štítky
Poctivě plním svou úplně první výzvu, ve které jsem si dala za cíl přečíst 60 knih, což se mi během prázdnin podařilo, takže jsem si výzvu navýšila a pokračuju! :) Takže se pojďme podívat na další desítku knih, co jsem letos přečetla.


71. Drakie - Sophie Jordan (296 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
72. Drakie: Útěk - Sophie Jordan (264 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
73. Nečekej slitování - Linda Howard (168 stran) - září, čteno poprvé, 4/5
74. Zrcadlení - A. G. Howard (432 stran) - září, re-reading, 4/5
75. Křišťálový meč - Victoria Aveyard (416 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
76. Řezník - Jennifer Hillier (352 stran) - září, čteno poprvé, 5/5
77. Stínová královna - C. J. Redwine - (360 stran) - září, čteno poprvé, 4/5
78. Drakie: Návrat - Sophie Jordan (260 stran) - září, čteno poprvé, 3/5
79. Monument 14 - Emmy Laybourne (296 stran) - říjen, čteno poprvé, 4/5
80. Prastarý mečRick Riordan (488 stran) - říjen, čteno poprvé, 4/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Páni.. Obdiv za to, že si výzvu navyšuješ.. já si dala hned ze začátku 80, a jsem sotva v polovině.. I když minulý rok jsem to značně přetáhla :( Teď nějak vůbec není čas :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jela zkrátka jako robot během těch čtyř volných měsíců, co jsem měla po maturitě, teď už to jde mnohem, ale mnohem pomaleji, takže tě chápu :(

      Vymazat
  2. To snad ani neni mozny, jak to delas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to fakt udělaly ty prázdniny, teď už čtení moc nestíhám.

      Vymazat
  3. Já mám výzvu na 50 knih, ale mám jich zatím 27 ... kvůli práci moc nestíhám no :/ Ale snad to ještě stihnu dotáhnout :)
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zvládneš! :) Přes Vánoce určitě, ne?

      Vymazat
  4. Krásné číslo,ja scitam stránky a na závěr sectu i knihy. Takže to bude mega prekvapko na konec roku 😂
    Katy

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)