7. května 2017

neděle, května 07, 2017
14 komentářů štítky
Poctivě plním svou druhou knižní výzvu, ve které jsem si dala za cíl přečíst 70 knih, a právě jsem dosáhla čtvrté desítky, takže bych řekla, že se mi daří dobře. Pojďme se tedy podívat na další desítku knih, co jsem v letošním roce přečetla.




31. Povídky - Božena Němcová (326 stran- duben, čteno poprvé, 2/5
32. U snědeného krámu - Ignát Herrmann (540 stran) - duben, čteno poprvé, 3/5
33. Kalibův zločin - Karel V. Rais (224 stran) - duben, čteno poprvé, 2/5
34. Kuře melancholik - Josef K. Šlejhar (71 stran) - duben, čteno poprvé, 3/5
35. Třetí stříbrná kniha snů - Kerstin Gier (392 stranduben, čteno poprvé, 4/5
36. Eklogy a písně - Jaroslav Vrchlický (105 stran
duben, čteno poprvé, 2/5
37. Ostrov strachu - Robert Lawrence Stine (240 stran
duben, čteno poprvé, 3/5
38. Dotek vetřelce - Gini Koch (320 stran) duben, čteno poprvé, 3/5
39. Vesnický román - Karolína Světlá (208 stran) duben, čteno poprvé, 3/5
40. Dvůr mlhy a hněvu - Sarah J. Maas (664 stran) - květen, čteno poprvé, 5/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. A já se blížím teprve k 30ti knihám :D, ale o prázdninách to všechno doženu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to není závod. ;) A jasně, já se taky plánuju do čtení o prázdninách pořádně položit.

      Vymazat
  2. Páni, 40 knih! To je paráda :) Já mám teprve 11 knih z 50 :(

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě můžeš stihnout. :) Zvlášť pokud budeš mít na čtení čas o prázdninách.

      Vymazat
  3. Tak to máš tu sedmdesátku za chvilku :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zase jsem se podcenila, když jsem si tu výzvu dávala. :D Dělá hodně to, že musím číst knihy do školy.

      Vymazat
  4. Gratuluji, já jsem asi na deseti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty jsi čtecí mašina, třeba to po státnicích ještě doženeš. :D

      Vymazat
  5. wow gratuluji jsi na tom opravdu dobře! :-)
    Já se nedostala ještě ani ke 20 :D Ale o prázdninách to snad trochu doženu :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ses do toho pořádně opřela! Já za tebou daleko zaostávám :p

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)