18. března 2016

pátek, března 18, 2016
4 komentáře štítky
zdroj
Název: Poldark
Země původu: Velká Británie 
Roky vysílání: 2015 - ???? 
Domovská stanice: BBC One 
Tvůrce: Debbie Horsfield 
Žánr: Drama, Historický  

Hlavní obsazení: Aidan Turner (Ross Poldark), Eleanor Tomlinson (Demelza Poldark), Jack Farthing (George Warleggan), Kyle Soller (Francis Poldark), Heida Reed (Elizabeth Poldark), Ruby Bentall (Verity Poldark), Luke Norris (Dr. Dwight Enys), Richard Harrington (Andrew Blamey)  

Popis: Seriál stanice BBC podle knih Winstona Grahama. Ross Poldark se vrací roku 1783 z Ameriky, kde bojoval ve válce za nezávislost, do rodného Cornwallu. Najde otce mrtvého, rodinu zničenou, jejich důl zavřený a svou snoubenku zasnoubenou s jeho bratrancem. (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Poslední dobou jsem si docela oblíbila historické seriály, a když jsem narazila na Poldarka, kterého má na starost britská BBC, ani jsem nezaváhala a pustila se do něj. Jak pro BBC, tak pro Brity mám slabost, takže to pro mě byla jasná věc. Zatím je na světě jen první řada, která má pouhých osm epizod, takže není divu, že jsem měla za dva dny dokoukáno. Na další sérii se hodně těším, rozhodně budu sledovat dál. Protože jak už jsem psala, historické seriály se mi teď dost líbí. A fakt, že je tenhle konkrétní od BBC značí jistotu, že bude zatraceně dobrý a kvalitní. BBC si na své tvorbě dává vždycky záležet. Pro ty, kdo mají rádi historii, by měl být Poldark jasnou volbou, a pro ty, co ne, vezměte v úvahu, že hlavní roli hraje dokonalý Aidan Turner, ano? Protože kdo by mu sakra odolal?!



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Seriál neznám, každopádně si nejsem jistá, jestli by to byl úplně můj šálek kávy. :D
    Já jsem teď nově začala koukat na Shadow Hunters, což je něco úplně jiného. :D A krom toho se koukám na Game of thrones. :3
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleduju oba zmiňované a přesto se mi Poldark líbí :) Ale pokud jsi vyhraněná jen na jeden žánr, tak chápu :D

      Vymazat
  2. Četla jsem knižní předlohu, respektive první díl (už na mě čeká v poličce druhý) a seriál prostě potřebuji!! Akorát ho nikde nemůžu sehnat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud stahuješ, tak ti nepomůžu, ale online se sehnat dá :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)