5. března 2016

sobota, března 05, 2016
18 komentářů štítky

Zdravíčko, lidičky! :)

Dneska jsem tu s článek, kterým bych vás chtěla moc a moc nalákat na Knižní šifru, kterou pořádá Martinus. Když mi přišel email s informacemi, byla jsem hodně překvapená, protože jsem se o ní předtím vůbec nevěděla. Netuším, kde jsem se celou tu dobu schovávala, protože je to podle všeho velice populární projekt, tak jsem moc ráda, že jsem se do něj teď mohla taky zapojit.

Knižní šifra je soutěž o opravdu pořádné množství knih. Každý den se během března z velikého obrázku odkryje jeden čtvereček, který v sobě ukrývá několik názvů všemožných knih a vaším úkolem je je vyluštit. V konečném výsledku jich bude 64. Jakmile se pustíte do hádání, jste zapojeni do soutěže, na jejímž konci můžete vyhrát tolik knih, kolik jste uhodli názvů, takže se nemusíte bát zúčastnit, pokud si myslíte, že neuhodnete všechny. Některá díla jsou hodně známá, jiná už méně, ale o každém jste už určitě minimálně slyšeli.

Musím se přiznat, že mě hádání nesmírně chytlo a strávila jsem u toho celé středeční odpoledne. Bylo to sice několik hodin, ale nelituju toho, protože jsem si to vážně strašně moc užila a s radostí hlásím, že jsem zvládla všechny! Určitě to taky vyzkoušejte. Pravděpodobnost výhry sice není nijak velká, ale za tu zábavu to určitě stojí. Já jsem moc ráda, že jsem se zúčastnila. Soutěž trvá do 31. března, takže určitě máte ještě čas. :)

Na Knižní šifru se můžete mrknout zde, kde si můžete důkladně pročíst pravidla a zjistit, o co přesně se to vlastně soutěží.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



18 komentářů:

  1. Na tyhle články teď narážím úplně všude, až si říkám, jestli jsem zase někde něco neprošvihla :D Jinak mám taky rozluštěno :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem asi úplně tupá,ale nemohu nic uhodnout.Nějakých pár mám,ale i minule mi to vůbec nešlo :-D Vždycky mám ale o to větší radost,když něco uhodnu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco je opravdu těžké, něco zase neskutečně snadné. A já si hodně pomáhala googlem :D

      Vymazat
  3. Taky Ti psali, že jsi ,, výrazným hlasem internetu a sociálních sítí" nebo tak něco? :D Já se u toho e-mailu strašně nasmála :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky mi to napsali :D

      Vymazat
    2. :D Mně bylo jasné, že mají jeden e-mail a posílají ho všem. Ale jsem ráda, že si vzpomněli :).

      Vymazat
    3. Já jsem za to ráda, protože jsem o té šifře předtím nevěděla :)

      Vymazat
    4. To já taky, ale pobavili mě :). A taky jsem o té šifře dosud neslyšela :).

      Vymazat
    5. Tak jsem ráda, že nejsem sama, koho to loni minulo :D

      Vymazat
  4. Už taky hádám :) Ještě nemám všechny knihy, protože hádám postupně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já knižní šifru luštila loni a letos to opakovat nebudu, stačilo mi to jednou... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Žralo to hrozně moc času a teď už se mi s tím nechce znovu zdržovat.. A pochybuju, že bych vůbec něco vyhrála. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já nad tím proseděla celé jedno odpoledne, ale bavilo mě to :D A jako výhra v takovém množství lidí je fakt skoro nemožná, no :D Ale i tak jsem si to užila.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Normálně si to vygoogli :) Na netu je založená skupina, kde si lidi radí, nebo na facebooku :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)