24. října 2015

sobota, října 24, 2015
6 komentářů štítky
Jsem tu s dalším článkem do rubriky Top 5. Tentokrát jsem si zvolila pořadí těch největších sympaťaček dámského pohlaví z knih. Spoustu z vás asi můj výběr překvapí, ale rozhodla jsem se tuto topku pojmout trochu jinak. U nejoblíbenějších ženských postav jsem zkrátka vybírala ty holky, které miluju, i když jsou někdy na zabití. Tady jsem ale vybírala taková ta zlatíčka, co jsou tak sympatická a roztomilá, že si je snad musí oblíbit každý. 



moje představa Chloe
Pátá největší sympaťačka
Na páté místo jsem umístila Chloe Mills od Christiny Lauren. I když nejsem fanynkou erotických románů, které mě v drtivé většině nebaví a tak se jim spíš vyhýbám, zrovna Božského bastarda jsem si zamilovala. A Chloe na tom měla učitě podíl, protože mi byla sympatická od úplného začátku. Silná mladá nezávislá žena, která se nebojí otevřít si pusu ani na svého šéfa, který by ji mohl kdykoliv vyrazit. Jenže je pěkně nesnesitelný a naprostá osina v zadku, takže jsem Chloe celou dobu fandila a nad jejími eskapádami s Bennettem jsem se opravdu bavila. Miluju tu holku!
zdroj
Čtvrtá největší sympaťačka
Na čtvrté místo jsem se rozhodla posadit Cath od Rainbow Rowell. Cath jsem si oblíbila hned, protože jsem konečně našla knihu (Fangirl), ve které se nachází moje spřízněná duše. Cath je introvert, knihomol a píše fanfictions, a i když je její uzavřenost až přehnaná, stejně jsem se v ní hrozně moc viděla, protože všechno tohle sedí i na mě. Se mnou to sice není až tak špatné, že bych byla radši o hladu, než abych se zeptala někoho cízího, kde najdu jídelnu, protože já bych se tedy zeptala, ale i tak jsem Cath chápala. Ta holka je zkrátka skoro stejná jako já, takže mi byla hned sympatická, protože jsem v knize nikdy dřív někoho takového nepotkala.

autorčina představa Paige
Třetí největší sympaťačka
Na třetím místě u mě bude stát Paige Adams od Kateřiny Petrusové. Katka umí všechny své postavy naprosto bezchybně, ale její úplně první hrdinka z Nebezpečné lásky, rozhodně vede. Paige je velmi samostatná a nezávislá žena, kterým vždycky fandím, a zároveň je neskutečné zlatíčko. Starostlivější postavu jsem nejspíš v knihách ještě nenašla. Není to sice žádná drsňačka, která by zvládla nakopat kdečí zadek, což jsou právě většinou vlastnosti tahounek příběhů, ale i bez toho je Paige schopná příběh utáhnout. Je sice pravda, že měla nemalou pomoct od Michaela, ale i bez něj byla naprosto zlatá a já ji žrala. A určitě nejsem sama, protože i když byly další Katčiny knihy ze série o jiných postavách, stejně na Paige nezapomněla, a aspoň na chvíli nám ji dala.



zdroj
Druhá největší sympaťačka
Druhé místo jsem udělila Gwendolyn Shepherd od Kerstin Gier. Gwen jsem poznala teprve nedávno, protože i když jsem po Drahokamech hrozně moc toužila, nějak jsem je stále nemohla sehnat. Teď už mám ale všechny díly a ten první i úspěšně za sebou. Zamilovala jsem si ho a už se nemůžu dočkat, až se příští týden pustím do těch dalších. Gwen je úžasná, ale opravdu úžasná holka! Získala si mě vážně okamžitě a jak čas plynul a já ji poznávala víc a víc, věděla jsem, že snad neexistuje nic, co by Gwendolyn mohla udělat, abych ji přestala mít ráda. Jo, a zmínila jsem se o tom, že může cestovat časem? Anebo že zná osobně Gideona? Ta holka je zkrátka šťastlivec!
Největší sympaťačka
No a teď už jdeme do finále. Nejvyšší stupeň jsem darovala Rose Hathaway od Richelle Mead. Rose si zlatou medaili odnesla už v Topce mých nejoblíbenějších ženských postav, a teď ode mě získala i tu největší sympaťačku, protože to tak zkrátka je. Rose je jenom drsňačka, které bych se nejspíš bála zkřížit cestu, ale ona je i vážně vtipná, milá a sympatická. Téhle holce visím na rtech pokaždé, když otevře pusu, aby něco řekla. Opravdu ji miluju, a kdyby to bylo jen trochu možné, hned bych za ní utíkala, abych ji mohla poznat osobně. Navždycky budu Richelle vděčná za to, že vytvořila tak perfektní postavu!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Pokud se Rose někdy neobjeví na seznamu největších sympaťaček, asi otevřu šampáňo... :D Dělám si srandu, je jasný, že tahle to naprosto vede, ani se nedivím, že ji má každý :D
    A co se týče ostatních, s Gwen jsem si moc nesedla - ale kdo ví, četla jsem jen jedničku - a s Cath naprosto souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Rose je prostě boží! Neznám nikoho, kdo by ji neměl rád.
      Mně Gwen sedla, a moc. Vlastně celkově celá Rudá jako rubín se mi hrozně moc líbila.

      Vymazat
  2. Super výběr :D Chloe Mills ještě zatím neznám, ale vím, že jsi mi už jednou říkala, že je to skvělá kniha, tak se k ní snad jednou dokopu. No a Cath mi spíš lezla krkem, než abych ji měla ráda, takže tu bych do svého výběru asi nezařadila, ale jinak se zbývajícími místy souhlasím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Božeského bastarda určitě zkus, Chloe s Bennettem jsou super dvojka :D A fakt? To já Cath žrala, hlavně proto, že mi byla strašně moc podobná :D Tak bych ti asi naživo lezla krkem i já :D

      Vymazat
  3. Rose! No jasný, ta je prostě nejbožejší! :) Gwen, Cath i Paige jsem si taky rychle oblíbila, to ani jinak nešlo :) Na Chloe bych si asi jen tak nevzpomněla, ale byla mi taky sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Rose u mě vede prostě ve všech směrech :) Já si na Chloe pamatuju dost dobře, na to, jak nemám erotické romány ráda, se mi totiž Božský bastard opravdu hodně líbil, takže ho mám v paměti :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)