16. září 2015

středa, září 16, 2015
8 komentářů štítky
zdroj
Název: Scream
Země původu: USA  
Roky vysílání: 2015 - ???? 
Domovská stanice: MTV 
Tvůrce: Jill Blotevogel 
Žánr: Drama, Horor

Hlavní obsazení: Willa Fitzgerald (Emma Duval), Bex Taylor-Klaus (Audrey Jensen), John Karna (Noah Foster), Carlson Young (Brooke Maddox), Tom Maden (Jake Fitzgerald), Connor Weil (Will Belmont), Amadeus Serafini (Kieran Wilcox), Tracy Middendorf (Maggie Duval), Jason Wiles (šerif Clark Hudson), Amelia Rose Blaire (Piper Shay), Bobby Campo (Seth Branson) 

Popis: Video na YouTube se virálně rozšíří. Tato zdánlivě běžná věc přinese dospívající dívce Audrey kupu problémů. Video se totiž stane katalyzátorem, který vede k vraždě. Ta otevře dveře, za kterými se skrývá temná minulost městečka, ve kterém Audrey žije. (zdroj: serialzone)

zdroj
Co na to já?
Původně jsem se tomuto seriálu vyhýbala, protože jsem si říkala, že to bude taková "teen blbost" s pár děsivými záběry, ale jinak nudnou pointou. Když jsem ale jednoho dne dostala chuť na trochu adrenalinu, přeci jenom jsem jeden díl zkusila. A světe div se, ono mě to vážně chytlo! Jako jasně, je to seriál od MTV, takže ho člověk musí brát s rezervou, ale jinak je to fakt povedený. Nemůžu říct, že bych se u toho seriálu bála, protože nebála - původní, ten 20 starý, horor podle jehož námětů je to právě natočené mě teda dostal mnohem víc. Tam jsem byla podělaná až za ušima, když jsem ho před lety viděla. Seriál určitě připravil spoustu mrazivých scén, které ke strachu vybízejí, protože nikdo neví, co se stane a kdo umře tentokrát, ale člověk velmi rychle zjistí, že mají vraždy tak trochu vzorec, takže dokáže odhadnout, kdo je v bezpečí a kdo ne. Každopádně jsem se párkrát pěkně lekla, když ten zamaskovaný vrah někde vyběhl, takže lekačka to je. Dokonce jsem na seriál nalákala i bráchu, který mě neustále otravoval s konspiračními teoriemi (oba jsme vraha odhadli poměrně rychle, ale i tak se nám Scream opravdu líbil). Určitě doporučuju a moc se těším na další sérii! :)




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Tak o tomto seriálu slyším prvně. Ale nevypadá špatně a když budu mít chuť se trochu lekat, tak ho zkusím :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Kam na ty seriály chodíš? .) Ne vážně, už mám od tebe pěknou řádku tipů na zajímavé seriály :) A Scream vypadá taky dobře :) Takže díky za další tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však seriálů jsou stovky, snad i tisíce :D A já jsem seriálový maniak, který je každý den na serialzone, kde se člověk vždycky dozví o zajímavých novinkách, které stojí za to :) A nemáš vůbec zač, však proto to taky dělám, aby se neznámé seriály zapsaly do povědomí dalších :)

      Vymazat
  3. Zajímavé, měla jsem úplně stejný názor jako ty, ale ještě jsem seriál nevyzkoušela, ale po tomhle článku se do něj nejspíš pustím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že ti ten názor nezůstane, až se na to podíváš, abys mě neproklínala :D Je to od MTV, takže to je fakt "teen", ale kupodivu je to fajn lekačka, takže já byla fakt spokojená :)

      Vymazat
  4. Vzhledem k tomu, že mám rozkoukanou hezkou řádku různých věcí, nejspíš se k tomuhle seriálu hned tak nedohrabu. Každopádně mě tvé doporučení zaujalo a až někdy nebudu mít co sledovat, rozhodně to se Screamem alespoň zkusím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D Taky toho mám rozkoukaného až na půdu, ale teď měly o prázdninách skoro všechny moje seriály pauzu, tak jsem měla čas zkouknout i něco jiného :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)