21. září 2015

pondělí, září 21, 2015
6 komentářů štítky
Jsem tu s dalším článkem do rubriky Top 5. Tentokrát jsem si zvolila pořadí svých nejoblíbenějších párů z knih. Toto byl pro mě zatím asi ten nejtěžší výběr, protože mám ráda spoustu párů. Všechny jsem si je vypsala na papír a bylo pro mě opravdu zatraceně těžké jich tolik vyškrtat, abych skončila na čísle 5.





zdroj
Pátý nejlepší pár
Na páté místo jsem umístila Jace a Clary od Cassandry Clare. Někteří je milují, jiní nenávidí. Já rozhodně patřím mezi ty milovníky. Jace jsem si zamilovala okamžitě a moje láska k němu pravděpodobně nikdy nezmizí. A Clary mám na rozdíl od ostatních taky moc ráda, i když ji spousta lidí nemůže vystát. Tihle dva k sobě opravdu pasují a moc se mi spolu líbí. A hlavně mi kvůli nim začaly šedivět vlasy, protože co si ti dva spolu během šesti knih vytrpěli, to člověk jen tak nevidí. Měla jsem chuť Cassandře osobně zatelefonovat a říct jí, ať už je konečně nechá dýchat :D
zdroj
Čtvrtý nejlepší pár
Na čtvrté místo jsem se rozhodla posadit Magnuse a Aleca opět od Cassandry Clare. Nejsou to tak důležití protagonisté jako Jace a Clary, ale jsou nedílnou součástí příběhu. A ten jejich příběh se mi dokonce líbí i o píď víc, než ten Jace a Clary. Magnus s Alecem si taky prošli mnohým, ale rozhodně u toho byli mnohem roztomilejší. Tyhle dva opravdu zbožňuju a už se moc těším, až budu pokračovat v re-readingu Nástrojů smrti a zase si tyhle dvě zlatíčka připomenu.


zdroj
Třetí nejlepší pár
Na třetím místě u mě bude stát Percy a Annabeth od Ricka Riordana. Percy Jackson je série pro mladší, ale já ji miluju tak moc, že u mě bude mít své zastoupení snad v každé Top 5. Percymu a Annabeth jsem fandila hned od prvního dílu a bylo mi úplně fuk, že jim tam bylo teprve dvanáct, takže jsem nemohla čekat bůhvíjaké milostné vyznání. Ale já jsem trpělivě čekala, až jsem se v jejich šestnácti konečně dočkala. A jsou přesně tak sladcí, jak jsem doufala, že budou! Což mi připomíná, že se nesmírně těším, až se mi dostane do rukou pokračování Bohů Olympu, kde mají tihle dva taky velkou roli...



zdroj
Druhý nejlepší pár
Druhé místo jsem udělila Peetovi a Katniss od Suzanne Collins. Těmhle dvěma jsem také fandila od samého začátku a díl od dílu víc a víc. Nikdy jsem neměla ráda Hurikána, Katnissina kamaráda a dalšího nápadníka, zatímco Peeta si mě získal opravdu hned. S Katniss si také prošli mnohým, ale společně to ustáli. Vážně jsou zlatý pár!
zdroj
Nejlepší pár
No a teď už jdeme do finále. Nejvyšší stupeň jsem darovala Dimitrijovi a Rose od Richelle Mead. Rose je moje nejoblíbenější ženská hrdinka vůbec a Dimitrije mám taky moc ráda, i když se do mé mužské verze Top 5 neprobojoval (náleží mu ovšem místo hned po čarou). Více si mě získal Adrian, ale toho mám zkrátka jenom ráda, v boji o Rosino srdce u mě vždycky vedl právě Dimitrij, protože on a Rose si byli v mých očích souzeni od úplného začátku. Však si vezměte, čím vším spolu prošli a i tak to ustáli. Tohle je pro mě opravdu ten nejkrásnější knižní pár!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Jéé, ty jsi taky tým Peeta! To mě těší :D Jinak moc pěkný výběr :D Jen jsem nevěděla, že Percy bude s Annabeth... no nic, stejně jsem to čekala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že jsem tým Peeta! :D Žeru ho. Hurikán mě nikdy nebral. Ve filmech je sice docela fajn, ale v knížkách ho nemám ráda :D
      Promiň, nechtěla jsem ti takhle zaspoilerovat, ale zrovna u těchto dvou se to opravdu dalo od začátku čekat, tak snad tě to moc neštve :D

      Vymazat
  2. Oooch, tak první pár - to je jasný, naprosto souhlasím! :) Jace a Clary - ty jsem si taky zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Rose a Dimka jsou zkrátka top :D Což mi připomíná, že bych si měla dát re-reading VA :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)