24. srpna 2015

pondělí, srpna 24, 2015
14 komentářů štítky
zdroj
Název: Supernatural (Lovci duchů)
Země původu: USA
Roky vysílání: 2005 - ????
Domovská stanice: The CW
Tvůrce: Eric Kripke
Žánr: Drama, Fantasy, Horor, Mysteriózní, Thriller

Hlavní obsazení: Jensen Ackles (Dean Winchester), Jared Padalecki (Sam Winchester), Misha Collins (Castiel), Jim Beaver (Bobby Singer), Mark Sheppard (Crowley)

Popis: Dean a Sam jsou bratři, kteří v mládí přišli za nejasných okolností o svou matku. Od té doby jejich otec nahání po zemi všechny možné i nemožné démony a přízraky, do čehož se snaží zapojit i své dva syny. Jenže mladší Sam, který si již smrt matky příliš nepamatuje, nechce tuto činnost dělat, a tak odchází z domu studovat. Po letech se u něj doma objeví jeho bratr s tím, že jejich otec pravděpodobně na jednom ze svých "lovů" zmizel. Dean a Sam se tedy vydávají po jeho stopách, v čemž jim pomáhá otcův deník, který objevili na jedné policejní stanici v městečku, kde též řádil démon... (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Mám pocit, že seriál Supernatural zná už snad každý, ale ne každý ho sleduje. Takže pro případ, že by se mezi vámi našel někdo, kdo SPN ještě nezkoušel, koukejte to napravit, protože je to jeden z mých nejzamilovanějších seriálů vůbec. První tři řady byly perfektní - akční, vtipné a místy fakt strašidelné, což je kombinace, kterou v seriálech opravdu zbožňuju! Je pravda, že u dalších sérií se kvalita postupně zhoršovala a stále zhoršuje, ale sleduju ho i dnes po deseti letech natáčení, takže je jasné, že je stále dobrý. Bratři Winchesteři ještě rozhodně nepatří do starého železa a já slibuju, že budu jejich příběh sledovat tak dlouho, dokud je budou chtít Jensen s Jaredem hrát, takže klidně i v domově důchodců.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Ja ho sledovala drive a milovala ho, pak zacal ale davat uz na me pozde a ja prestala. Furt ale premyslim, ze ho postahuju a mrknu od zacatku. Jen me desi, kolik uz ma serii :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já na něj v televizi nekoukala nikdy :D Od začátku jsem ho sledovala na internetu online s titulkama. Jó, serií má hodně - teď začne 11., je to takový veterán no :D

      Vymazat
    2. Tak to ja sleduji s dabingem :D Na tohle jsem barbar, titulky jen v kine, doma chci dabing :D

      Vymazat
    3. To já zase dabing v drtivé většině případů nemůžu skousnout :D Jedině originál.

      Vymazat
  2. Supernatural je snad můj nejoblíbenější seriál, i když jsem se nikdy nedostala přes 7. sérii (aspoň myslím, že to byla 7), protože pak jsem si vždycky dala pauzu, ve které jsem zapomněla některé detaily, tak jsem si to zase pustila od první série a takhle to jde pořád do kola, což mi připomíná, že bych se zase mohla pustit do sledování... samozřejmě od první série :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud je to tvůj nejoblíbenější seriál, tak bys to měla vážně vydržet :D

      Vymazat
  3. Říkáš, že Supernatural sleduješ na netu s titulkama? Můžu se zeptat kde? :D Já to za nic na světě nikde nemůžu s titulkama najít a z toho dabingu mi po třech sériích začínají odumírat mozkové buňky xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak s prvními sériemi neporadím :D Teď jsem projížděla všechny stránky s online seriály a všude je naprděný dabing. Když jsem to před lety sledovala já, tak to ještě nadabovaný nebylo, takže jsem byla v klidu :D A nové série nejsou nadabované vůbec, takže když teď sleduju už jen nové díly, tak mám na výběr jedině titulky.

      Vymazat
    2. Sakra :D No nějak to budu muset vydržet :'D

      Vymazat
    3. Až se dostaneš k novým sériím, tak to zase neseženeš jinak než s titulkami, tak to vydrž :D Mně osobně ale třeba nepřipadá dabing u SPN nějak špatný, řekla bych, že se jako jeden z mála povedl.

      Vymazat
  4. Skvělý tip :) Tenhle seriál patří mezi mé nejoblíbenější, i když jsem skončila někde u 6.série..Takže jsem poněkud pozadu, ale doufám, že to doženu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bys určitě měla dohnat ;) Zvlášť, když je jedním z tvých nejoblíbenějších.

      Vymazat
  5. Aaaaaaaaaa!!! Srdcovka, díky tobě! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, já hrozně ráda vnucuju lidem seriály :DDD

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)