16. listopadu 2016

středa, listopadu 16, 2016
6 komentářů štítky

Vzhledem k tomu, že je ve čtvrtek 17. listopadu státní svátek a já tím pádem nemusím do školy (YES! sbohem, přednášky!), rozhodla jsem se, že si ten den uspořádám 24hodinový read-a-thon. Už jsem se dlouho žádného neúčastnila a právě kvůli škole teď čtení moc nestíhám, takže bych si ráda tento volný den vyčlenila jen pro knížky a nějakou přečetla.

A co že to mám vlastně v plánu?

Chci dočíst:

Elis z Knižního světa má zrovna rozjetý projekt "Listopad s Egmontem", kterého se taky účastním. Protože jsem doma měla už nějakou tu chvíli stále nepřečtenou dvanácti-dílnou sérii Hraničářův učeň, tento projekt se mi docela hodil do krámu. První dva díly už jsem zvládla přečíst, a ten třetí - Ledovou zemi - mám v plánu rozečíst během dneška, takže bych ji ráda ve čtvrtek dorazila.






Ráda bych rozečetla:

Pokud se mi povede Ledovou zemi přečíst v nějakém rozumném termínu, ráda bych ještě rozečetla díl čtvrtý - Nositelé dubového listu. Určitě ji nestihnu přečíst celou, ale alespoň do poloviny bych se dostala ráda, tak uvidím, jak mi to půjde. Do této knihy se ale pustím pouze za předlokladu, že se mi do té doby doma neobjeví nějaký recenzní výtisk, jinak budu číst samozřejmě ten.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Jé, to jsem ráda, že ho nemusím pořádat já, jdu do toho a tobě držím palce, ať to všechno zvládneš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palečky - tentokrát se přidám i já!
    https://marky-books.blogspot.cz/2016/11/svatecni-read-thon-tbr.html

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem měla v plánu read-a-thon, ale neoficiálně.. Ale když ho ty pořádáš, ráda se přidám :) Přeji, ať stihneš vše přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)