22. listopadu 2016

úterý, listopadu 22, 2016
2 komentáře štítky

Minule jsem tu měla pentalogii Percy Jackson a dneska se podívám na zoubek pentalogii Bohové Olympu, která na Percyho lehce navazuje. Jestli jsem se do Percyho zamilovala, tak opravdu netuším, jak mám popsat svoje pocity z Bohů Olympu, protože ti se mi líbili snad i mnohonásobně víc než samotný Percy! Ta série je prostě dokonalá! Percyho s Annabeth mám sice nejradši, ale i já musím přiznat, že jim nesmírně prospělo, když se s nimi o příběh podělilo i několik dalších hlavních postav.
 
1) Proroctví - 2012 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
2) Neptunův syn - 2012 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami
3) Znamení Athény - 2013 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
4) Hádův chrám - 2014 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
5) Krev polobohů - 2015 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)