18. listopadu 2016

pátek, listopadu 18, 2016
10 komentářů štítky

Co jsem měla v plánu?


- Chtěla jsem dočíst knihu Ledová země (zbývalo mi 201 stran) od Johna Flanagana.
- Chtěla jsem rozečíst knihu Nositelé dubového listu (312 stran) od Johna Flanagana.

Jak jsem si vedla?

 
09:00 - 16:00 - Probudila jsem se asi o půl deváté, ale do čtení jsem se pustila až v devět. Vzala jsem si Ledovou zemi, ze které jsem už měla přečtených 87 stránek z předešlého dne a zbývalo mi jich 201. Ty jsem zdárně pokořila kolem čtvrté hodiny. Chtěla jsem to stihnout mnohem dřív, ale byla jsem nějaká líná a neustále od čtení odbíhala k jiným věcem a aktivitám.

17:00 - 23:00 - Po krátké pauze jsem se pustila do své druhé knihy na seznamu - Nositelé dubového listu. Ledová země skončila velmi napínavě, takže jsem se do pokračování vrhla s obrovskou chutí. Měla jsem v plánu pročíst se alespoň do poloviny, což jsem splnila a vlastně jsem zvládla ještě víc. Skončila jsem totiž na 232. straně z 312, takže jsem ráda.


Jak se na to tvářím?


Celkově jsem tedy přečetla 433 stran. Obě dvě knihy, co jsem četla, mě hrozně moc bavily a četly se mi krásně, ale nějak se mi nedařilo na moc dlouhou dobu udržet pozornost, takže jsem po pár kapitolách vždycky odbíhala. Kdybych se neflákala, věřím, že bych dočetla i tu druhou knihu, ale nezlobím se za to na sebe. Svůj stanovený cíl jsem splnila, což je nejdůležitější. Lepší to sice být mohlo, ale to může být vždycky, takže jsem spokojená.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Máš nádherný výsledek! :) Žádný takový, že ,,mohlo to být lepší..." Já osobně nedokážu vážně celý den číst, jen s přestávkami na jídlo. Chvílemi už jsem taková přečtělá, takže si dávám pauzu a buď jdu na počítač, nebo dělám něco úplně jiného, než je čtení.... Aby si mozek odpočinul :D

    Takže parádní výsledek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to dřív uměla, že jsem opravdu četla celý den jen s přestávkami na jídlo a záchod, ale čím jsem starší, tím se mi to daří míň a míň :D

      Vymazat
    2. Já si ty knihy pak pořádně neužiju, když čtu dlouho v kuse :)

      Vymazat
    3. To já zase právě jo :) Čím rychleji knihu přečtu, tím větší zážitek z ní potom mám.

      Vymazat
  2. Znám to, já musím číst v kuse, baví mě to více. Včera jsem četla Deník mého stínu, bylo půl druhé ráno a já ji teprve dočetla. Ale musela jsem :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky radši čtu v kuse, ale moc dlouho to nevydržím, musím si dělat pauzy :)

      Vymazat
  3. To je skvělý výsledek :) Já u čtení jeden den také moc nevydržím a pořád odbíhám, raději si dávám několikadenní read-a-thony :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, vždycky radši čtu více dnů, ale bohužel si to teď kvůli škole nemůžu dovolit... :/

      Vymazat
  4. Četla jsi skvělé knihy, Hraničářův učeň většinou nezklame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou? Taky někdy jo? Tomu se mi ani nechce věřit! :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)