8. listopadu 2016

úterý, listopadu 08, 2016
10 komentářů štítky

Dneska tu mám pentalogii Percy Jackson. Kdo můj blog pravidelně sleduje, tak ví, že mám pro Ricka Riordana a jeho božské série slabost. No a právě Percy Jackson tuto moji menší závislost odstartoval. Do té série jsem se doslova a do písmene zamilovala a přečetla ji jedna radost. Zatím jsem ji četla sice jen jednou, ale určitě se do ní za pár let pustím znovu, protože je zkrátka úžasná a Percy v roli hlavního hrdiny byl zatraceně dobrá volba!
 
1) Zloděj blesku - 2009 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
2) Moře nestvůr - 2010 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
3) Prokletí Titánů - 2010 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami
4) Bitva o labyrint - 2011 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami
5) Poslední z bohů - 2011 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Pro Ricka mám taky slabost :) Čte ho skoro celá rodina, takže Percyho máme také komplet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ho čtu jen já, ale stejně od něj mám všechno, co tu zatím vyšlo :D Až na Kroniku Cartera Kanea, ta mě jako jediná moc neuchvátila.

      Vymazat
  2. Jo Rick, tak ten má u mě v knihovně místo a vždy mít bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Percy, to je moje :-) Mam i privesek :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :P Od kamarádky jsem dostala přívěšek "Camp Half Blood" :)

      Vymazat
  4. Jak tak koukám, tak jsem asi poslední na světě, kdo tuhle sérii nečetl. Mám ji na seznamu věky, ale já a můj seznam... :D
    Mimochodem, takhle pohromadě vypadají ty knihy vážně hezky :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky četla hodně opožděně, ale fakt už ji moc dlouho neodkládej, je to perfektní série ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)