6. listopadu 2016

neděle, listopadu 06, 2016
6 komentářů štítky
Rozhodla jsem se pustit do nového projektu, se kterým přišla Elis z Knižního světa. Zalíbil se mi, takže jsem se ho prostě musela zúčastnit :) O co se jedná?

Jelikož žijeme v době, kdy se obrovské množství knih točí kolem milostných trojúhelníků, většina čtenářů si vybere svého favorita a nakonec se buď raduje spolu s hrdinou/kou, nebo si rve vlasy kvůli špatnému úsudku hlavní postavy. A proto je tu projekt Kdo s koho, kdy se do každého článku vyberou 2 až 3 knihy/série s milostným trojúhelníkem a autor článku se může do sytosti vypsat o svém favoritovi. Jak prosté, že? Jen pokud možno, snažte se nespoilerovat.

Tak se pojďme podívat, jaké trojúhelníky jsem si pro vás pro dnešek vybrala :)

1) Drakie - Will vs. Cassian

Kdo jste četli moje recenze na sérii Drakie, tak víte, že mě nijak zvlášť neuchvátila. Myslím, že jsem ji začala číst pozdě, protože dnes už jsem na ni zkrátka stará. Každopádně jsem ji stejně nakonec přečetla a tak se konečně můžu začít věnovat přítomnému milostnému trojúhelníku. Co se mě týče, měla jsem radši Cassiana, který mi byl mnohem sympatičtější a navíc si mě získal svou starostlivou povahou. On se totiž staral, ale rozhodně to nepřeháněl, takže tím nebyl otravný. Ale i když je to právě Cassian, koho mám radši, k Jacindě jsem si přála Willa. A to z jednoduchého důvodu. Zatímco u jiných milostných trojúhelníků hrdinky přelétávají mezi dvěma kluky a nejsou schopné se pro jednoho z nich rozhodnout, protože milují oba dva, Jacinda byla jiná. Ta od začátku tvrdila, že miluje Willa, a za celou dobu nezměnila názor, čímž si u mě vybojovala plus. Takže prosím… když ví, co chce, tak ať si toho Willa nechá, já s tím problém nemám. Stejně jsem ji moc nemusela, takže by se mi ke skvělému Cassianovi nakonec ani nelíbila.

2) Nebe - Perry vs. Roar

Jako druhý milostný trojúhelník tu mám ten z trilogie Nebe. Věděla jsem od začátku, že se tam nějaký ten trojúhelník nachází, protože se o tom dost mluvilo, ale když jsem sérii dočetla, absolutně jsem netušila, proč se to tvrdí. Čtenáři si z nějakého důvodu myslí, že se Árie rozhodovala mezi Perrym a Roarem, což já ale absolutně nechápu. Od začátku byla jasně zamilovaná do Perryho a on zase do ní. Roar byl pouze jejich velmi dobrý kamarád, který by se nikdy nepokusil Perrymu přebrat holku. A navíc byl sám zamilovaný do Perryho sestry. Takže kde čtenáři ten trojúhelník jako vzali? :O Vážně to nechápu, ale když už se obecně vzato bere, že tihle tři v nějakém trojúhelníku byli, přizpůsobím se. Takže abych se konečně vyjádřila, rozhodně jsem po celou dobu fandila Perrymu. Roara jsem sice měla taky ráda, ale jak už jsem řekla, on do Árie nikdy zamilovaný nebyl, měl ji rád pouze jako kamarádku a mně to tak vyhovovalo.