3. listopadu 2016

čtvrtek, listopadu 03, 2016
12 komentářů štítky
zdroj
Název: Lucifer 
Země původu: USA 
Roky vysílání: 2016 - ???? 
Domovská stanice: Fox 
Tvůrce: Tom Kapinos 
Žánr: Drama, Akční
 
Hlavní obsazení: Tom Ellis (Lucifer Morningstar), Lauren German (Chloe Decker), D. B. Woodside (Amenadiel), Lesley-Ann Brandt (Mazikeen), Kevin Alejandro (Dan), Rachael Harris (Linda), Scarlett Estevez (Trixie), Aimee Garcia (Ella Lopez)  

Popis: Lucifera už nebaví být nejvyšším pánem pekla, je znuděný a nešťastný. Rozhodne se proto rezignovat na svou funkci a nechá se strhnout krásou, leskem a lákavou šíleností města Los Angeles. Zde zažívá chtěnou akci a dobrodružství, když pomáhá místní policii trestat kriminálníky. (zdroj: serialzone)
 
zdroj
Co na to já?
V dnešní době se to v seriálovém světě kriminálkami jen hemží, ale protože já je mám docela v oblibě, vůbec mi to nevadí. Myslím, že Lucifera si ale zvládne oblíbit i ten, komu už krimi žánr leze pěkně krkem. Sice tu opět máte detektivku, co každou epizodu řeší nový případ, ale v kolika seriálech jí parťáka dělá samotný ďábel? Přesně tak, sám Lucifer se rozhodl vzít si od pekla dovolenou a na pár let vylézt do lidského světa a trochu se pobavit. Ovšem i přesto mu po nějaké době začne chybět trestání lidí, a tak se nechá najmout jako policejní konzultant a po boku detektivky Chloe Decker dostává vrahy za mříže. Přitom porušuje jedno pravidlo za druhým, protože viděl někdy někdo ďábla řídit se zákony? A samozřejmě si zároveň udržuje i svůj neodolatelný a drzý smysl pro humor! 




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



12 komentářů:

  1. Tenhle serial mam na seznamu, snad se k nemu dostanu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem zaznamenala upoutávku a docela mě to láká :-) Díky za připomenutí, rozhodně se na něj mrknu :-)
    Měj pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Á, Lucifera naprosto zbožňuji :D sice se mi o něco víc líbila první série, ale pořád je to super :)
    Když už mluvíš o tom kriminálním žánru, bratr pořád trvá na tom, že Lucifer je v podstatě nadpřirozená kopie seriálu Castle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mně se taky líbila víc první série, ale pořád je to fajn :) A když tak nad tím přemýšlím, nějaké společné rysy s Castlem to má :D

      Vymazat
  4. Lucifer, to je srdeční záležitost :) Tenhle seriál mě nemůže přestat bavit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No občas mívá slabší epizody, ale zatím mě taky baví :)

      Vymazat
  5. Už to bude nějaký ten pátek (měsíc) co mám stáhnutý první díl a pořád se k němu nemohu dostat :( :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)