4. listopadu 2016

pátek, listopadu 04, 2016
8 komentářů štítky

 Další kniha z mého nekonečného seznamu, kterou bych si moc ráda přečetla a pokud možno i pořídila. Která to je? 
Název: Pasažérka
Autor: Alexandra Bracken
Nakladatelství: CooBoo

Anotace: Ochraň svou moc. Ukryj se v čase. Ztratila vše, co znala a milovala… Etta se proto vydává do neznámé země, kde se seznámí s Nicholasem, který uniká z dosahu mocného rodu v Koloniích. Navíc jí začnou pronásledovat agenti usilující o její život. Etta tak zjistí, že zdědila zvláštní schopnosti, o kterých nikdy neslyšela. Aby ochránila své tajemství i svůj život, bude muset cestovat nejen mnoho mil od domova, ale i do minulosti… Nepřátelské rody se ale nevzdávají a chtějí její moc!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Po knize taktéž pokukuji :-). Snad se k ní někdy dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Od zahraničních recenzentů jsem na Pasažérku slyšela i rozporuplnější názory, ale i tak jsem na knihu zvědavá a doufám, že mě nezklame. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ni strašně zvědavá, takže si myslím, že se nenechám odradit žádnou recenzí :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)