23. srpna 2016

úterý, srpna 23, 2016
22 komentářů štítky

 Včera jsem měla takový menší srazík s Ailin a Elis a když jsem dorazila domů, čekal tu na mě balíček, u kterého už jsem skoro ani nedoufala, že mi opravdu dorazí.


 Jedná se o recenzní výtisk, co jsem získala díky portálu Fantasya.


A je to horká novinka Dvůr trnů a růží. Spousta z vás už ho četla, ale řekla bych, že ještě větší část lidí se na něj teprve chystá. A já už se na něj moc těším!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



22 komentářů:

  1. ja se stale chystam, protoze se nemuzu rozhoupat ke koupi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi chvíli trvalo, než jsem se k němu dostala. Už se ale strašně těším! :)

      Vymazat
  2. Na tuhle knihu se teprve chystám a už se na ní strašně moc těším. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, snad bude tak parádní, jak si myslím, že bude! :D

      Vymazat
  3. Na dvůr trnů a růží mám také spadeno *.* Ať se ti knížka líbí! ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Už ji dočítám, je skvělá! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Týýýý jo, to se někdo má :D. Gratuluji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že jsme se o tom zrovna včera bavily, že bychom ji chtěly :D Strašně překvapilo (a samozřejmě neskutečně potěšilo!), když jsem ji pak doma našla :)

      Vymazat
  6. Gratuluji! Já ho mám také doma a moc se na něj těším. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kniha je už úplně všudě, vidím upně rudě :D
    Samozřejmě narážím na barvu obálky :D Sice to není šálek mé kávy ani čaje, všichni si knihu chválí, pěkné čtení přeji
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On v dnešní době ještě existuje někdo, kdo nemá rád fantasy? :D Ale jako beru, každý má holt rád něco jiného, já se na knihu těším úplně maximálně.

      Vymazat
  8. Na knihu se moc těším, snad se k ní brzo dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna jsem publikovala recenzi :D Tak ať se ti líbí :D

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasná kniha. <3 Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný přírůstek! :)
    Patřím do skupiny, které se na něj chystá :D Včera mi přišla (jako výhra od CooBoo), takže mám ooobr radost :D <3
    Přeji pěkné čtení a moc se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju! :) Snad se ti bude líbit! :)
      Já musím přiznat, že jsem čekala víc, ale špatné to určitě nebylo :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)