20. prosince 2016

úterý, prosince 20, 2016
6 komentářů štítky
zdroj
Název: Skam
Země původu: Norsko
Roky vysílání: 2015 - ????
Domovská stanice: NRK
Tvůrce: Julie Andem
Žánr: Drama 


Hlavní obsazení: Josefine Frida Pettersen (Noora Amalie Sætre), Lisa Teige (Eva Kviig Mohn), Tarjei Sandvik Moe (Isak Valtersen), Iman Meskini (Sana Bakkoush), Ulrikke Falch (Vilde Hellerud Lien), Marlon Langeland (Jonas Noah Vasquez), Thomas Hayes (William Magnusson), Ina Svenningdal (Chris Berg), Henrik Holm (Even Bech Næsheim)

Popis: Příběhy mladých teenagerů a žáků střední školy v Oslu, jejich problémech, skandálech a každodenním životě. Každá série je vyprávěna z pohledu jiné postavy.

zdroj
Co na to já?
Asi se divíte, jak jsem se dostala k norskému seriálu... Taky si doteď nejsem moc jistá, ale nějak se mi to povedlo. Třetí série tohoto seriálu se totiž stala tak neskutečně populární, že se dostala za norské hranice a dočkala se veliké obliby převážně u amerického publika. A právě díky tomu jsem se o seriálu nějak dozvěděla i já. A jsem za to neskonale vděčná, protože Skam se aktuálně stal mojí novou posedlostí. Neskutečně se mi líbí, že se každá série soustředí na jinou postavu a tím pádem se i v každé sérii řeší jiné problémy teenagerů - od nejistoty, až po šikanu, drogy, nezávazný sex nebo homosexualitu. Skam se opravdu nebojí ničeho a já to miluju! Zbláznila jsem se do toho tak moc, že mi vůbec nevadí, že se tento seriál dá sledovat pouze v originálním znění. Norsky sice neumím žbletnout ani prd, ale anglicky umím, takže si s anglickými titulkami, které Norové pro okolní svět vytváří, vystačím. Pokud se toho tedy nebojíte a angličtinu ovládáte, rozhodně do toho jděte!



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Ahojky, moc pěkný článek:)a mohu se zeptat, kde stahuješ epizody? Já je nemohu nikde najít :/ Konečně jsem totiž našla české titulky, ale nemám epizody, což je velký problém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já je nestahuju, koukám na ně online. :)
      http://skam-online.tumblr.com/episodes

      Vymazat
  2. Neví někdo kde bych našla 9. a 10. epizodu 4. serie?:(

    OdpovědětVymazat
  3. SKAM! Na ten se koukám s jednou kámoškou, a osbně máme jenradši Isaka a Evena. Dokonce máme ve škole i jednoho kluka, co vypadá ÚPLNĚ jako Even!

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)