7. prosince 2015

pondělí, prosince 07, 2015
8 komentářů štítky

Další kniha z mého nekonečného seznamu, kterou bych si moc ráda přečetla a pokud možno i vlastnila. Která to je?

Název: Koruna tří: Prokletý král
Autor: J. D. Rinehart
Nakladatelství: Host

Anotace: Trojčata jsou předurčena vládnout Toronii. Cesta k trůnu je však dlouhá a krvavá. Toronii, říši tří království, vládne železnou rukou krutý a nelítostný král Brutan. Zubožená země, po staletí zmítaná válkou, upíná všechny své naděje k dávnému proroctví, že se králi narodí trojčata, která ho zabijí a společně pak nastoupí na trůn. Tehdy v Toronii znovu zavládne mír. Když na nebi vyjdou tři nové hvězdy, ohlašující naplnění předpovědi, trojčata se skutečně narodí. Naštěstí se kouzelníku Melchiorovi podaří děti před Brutanem včas ukrýt. Sourozenci pak po třináct let žijí v utajení, každý v jiném koutě země, aniž vědí jeden o druhém. Tarlan, který dokáže mluvit se zvířaty, hadí muž Galf a neohrožená vůdkyně Elodie.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Na Korunu tří si také dělám zálusk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zamilovala do té obálky a věřím, že to bude super příběh :)

      Vymazat
  2. Koukala jsem na ni v knihkupectví :) Uvidím, možná se do ní někdy začtu :) Tuším jsem někde četla, že je to Hra o trůny pro menší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky četla, o to víc mě knížka láká :D

      Vymazat
    2. Jojo, mě docela taky. Aspoň tam nebude vyvražděna půlka postav :D

      Vymazat
  3. Ha, tak tuhle knihu ti schvaluji :D A doporučuji sehnat si ji co nejdříve :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)