sobota, února 28, 2015
Moje představa Chloe: Mila Kunis
Jméno: Chloe Mills
Z knih: Božský bastard, Božský cizinec, Božský hráč
Z knižní série: Božský
Titul: Studentka obchodní administrativy

Chloe Millsová, hlavní hrdinka knihy Božský bastard a vedlejší postava následujících románů Božský cizinec a Božský hráč. Tuhle holku jsem si zamilovala hned v její první scéně, protože to ani jinak nešlo. Je chytrá jako opice, nesmírně inteligentní, drzá a rozhodně se nebojí říct, co má zrovna na jazyku. A to i přesto, že to, co vyslovuje, je časté štěkání na jejího nesnesitelného šéfa Bennetta Ryana, které by ji mohlo stát její vysněnou praxi v Ryanově firmě, která ji po ukončení studií vystřelí do výšin, že Chloe nebude mít s nalezením skvěle placené práce problém.
Hodně jsem Chloe při čtení obdivovala, když jsem si uvědomila, že je sice praktikantka neskutečně otravného šéfa, ale že je to praxe, o kterou stojí desítky dalších zájemců. Nemohla jsem proto uvěřit, že mu klidně do očí řekne, že je hajzl, když by ji to mohlo snadno stát práci. Ona je ovšem natolik dobrá, že moc dobře ví, že by sehnala praxi i kdekoliv jinde. Ani jedna praxe by sice nebyla takhle lukrativní a s takovými výbornými referencemi, ale pro její chytrost a pracovitost by ji vzali (téměř) kdekoliv.
Ještě víc jsem si ji ale oblíbila, když dokázala Benetta změnit. On, nenapravitelný sukničkář a neustále ječící ironický šéf, kterému se téměř každý firemní zaměstnanec raději vyhýbá obloukem, aby nedostal vyhubováno za nic, se díky Chloe stal chřadnoucí troskou, která Chloe ke svému životu vyloženě potřebuje.
Když jsem zjistila, že se Chloe bude objevovat i v následujícíh dvou dílech, i když už nebudou o ní ani Ryanovi, skákala jsem štěstím do vzduchu, protože jsem si ty dvě ostatní hlavní představitelky rozhodně neoblíbila tolik jako právě Chloe. Sára z Cizince byla sice taky fajn, ale Chloe se za mě rozhodně nevyrovná. A o Hanně z Hráče ani nemluvím, protože tu jsem nesnášela a na chuť jí nepřišla za celou knihu.

„Omlouvám se, pane Ryane. Chápu, jaké břemeno jsem na vás naložila tím, že jsem vás donutila obsluhovat fax a zvedat telefon. Jak už jsem se zmínila, víckrát se to nestane.“

„Zhluboka dýchej, Chloe. On dokáže vycítit strach.“

„,Zpoždění´ bylo slovo, které se v Debiloidním slovníku Bennetta Ryana nenacházelo. Podobně jako srdce, laskavost, soucit, pauza na oběd a děkuji.“