26. března 2017

neděle, března 26, 2017
8 komentářů štítky

Další z řady sérií, co mám doma kompletní, je trilogie Hunger Games od Suzanne Collins. Jsem si poměrně jistá, že tuhle sérii znáte opravdu všichni. Možná se tu najde pár jedinců, co ji ještě nečetli, ale nevěřím tomu, že se objeví někdo, kdo o ní vůbec neslyšel. Já ji četla už před několika lety a doteď patří mezi moje velké oblíbence. Sice jsem ji zatím četla jen jednou a pak viděla filmy, ale rozhodně mám v plánu si ji za nějaký čas přečíst znovu. Zatím na to nijak nespěchám, ale jsem si jistá, že jednoho dne se k ní zase vrátím. Jsem moc ráda, že mám Hunger Games v knihovně, místo v ní si bezpochyby zaslouží.

1) Hunger Games: Aréna smrti - 2010 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
2) Hunger Games: Vražedná pomsta - 2010 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
3) Hunger Games: Síla vzdoru - 2011 - přečteno a hodnoceno 3 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Pamatuju se, že konkrétně tohle vydání jsem sháněla fakt těžce, protože to nové se mi prostě děsně nelíbilo. Nakonec jsem ho splašila na bazaru za 400 celou sérii, no nekup to! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem si sérii kupovala už před hrozně dlouhou dobou, kdy bylo k dispozici pouze tohle vydání. Mně se ovšem, paradoxně, zase naopak víc líbí to nové, ale kupovat si ho nebudu, když už mám tohle. Zase tak prachatá nejsem, abych si mohla dovolit kupovat i nová vydání k sériím, co už mám. :D

      Vymazat
  2. Taky bych si je měla přečíst znovu, začíná to být nějak dávno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :D Docela mě překvapilo, když jsem koukala na ty roky, kdy knihy vyšly. :D

      Vymazat
  3. ja to mam jako komplet s cernou obalkou, na ktere je ohen a kdyz hybes s knihou, tak jakoby hori :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. :D Když jsem si sérii kupovala já, tak bohužel nebylo na výběr, existovaly jen tyhle obálky. :D

      Vymazat
  4. Tahle série má místo i v mé knihovně :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)