27. května 2015

středa, května 27, 2015
4 komentáře štítky

Včera než jsem odešla do školy, mě poctila svou návštěvou pošťačka a dala mi balíček. Žádný jsem nečekala, takže jsem absolutně netušila, co v něm má být. Došlo mi to, až když jsem se podívala a zjistila, že mi ho zaslalo AlbatrosMedia.


Po otevření jsem se jenom ujistila, že si to myslím správně. Když jsem si totiž na jejich stránkách kupovala Školu dobra a zla, bylo mi nabídnuto vybrat si knížku zadarmo z jejich dárkomatu. A tak jsem si vybrala, kdo ne, že? :D


A tady už je Temný muž. Překvapilo mě, když jsem zjistila, že je to taková velká bichle. Zatím nevím, jestli se do knihy pustím nebo ji dám spíš tátovi, protože já na tyhle severské detektivky moc nejsem, ale ještě uvidím :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Aspoň ji zkus, uvidíš, třeba tě nakonec chytne ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný přírůstek :) O knížce slyším poprvé,severské krimi taky nejsou úplně to pravé pro mě, ale zkusit ji můžeš :) Třeba se ukáže, že je dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, zkusím ji, ale fakt ji dostane spíš táta :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)