3. května 2015

neděle, května 03, 2015
bez komentáře štítky
zdroj
 Kvůli (nebo spíš díky) recenzním výtiskům se mi dost plní knihovna, takže jsem nucena zbavit se knížek, pro které už nemám místo a které určitě nebudu číst znovu. Napadlo mě, že je tady nabídnu, pokud se najde někdo, kdo by o ně měl zájem.

Kateřina Zahaňská (Helena Sobková)

Tuhle knížku dostala k narozeninám mamka od své kamarádky, která má moc ráda historii a čte takovéhle typy knih. Mamka tyhle příběhy ale ráda nemá, takže mi knížku dala, ať ji zkusím nabídnout.
Je ve vynikajícím stavu a nebyla ani jednou čtená.
Cena: 50 Kč + poštovné*


Upíří deníky (L. J. Smith)

Upíří deníky jsem si kupovala před několika lety, ale v dnešní době už mě opravdu vůbec nebaví. Některých dílů jsem se už zbavila, ale některé mi stále zůstávají. Zbylo mi Zajetí, Soumrak a Návrat.
Knihy jsou v dobrém stavu, mají pouze trochu roztřepené okraje.
Cena: 30 Kč + poštovné* (za každý díl)


Ti za řekou (Christopher Buehlman)

Tuhle knihu jsem dostala zadarmo jako recenzní výtisk, takže ji neprodávám, ale nabízím k výměně Kniha za knihu. Pokud tedy máte někdo o knihu zájem a zároveň byste se rádi zbavili nějakých knih ve své vlastní knihovně, můžete mi napsat na email vaši nabídku.
Kniha je 1x čtená a ve vynikajícím stavu.


 Email: ada.jack@seznam.cz
*Poštovné: Knihy zasílám jako doporučené balíky, takže poštovné je 69 Kč.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



0 komentářů:

Okomentovat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)